Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Syns det er et fælt begrep.... Ungen trasser jo ikke og iallfall ikke for å være slem. Dette er jo en naturlig utvikling for ungen for å bli mer selvstendig..... Anonymous poster hash: 9bf6c...4de
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Det merkeligste er vel folk her inne som snakker om når det går over. Hva skal gå over? Utvikling av barnets vilje? Anonymous poster hash: c85a8...6fc
oslofrk Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Enig! Jeg tror det i 90%av tilfellene handler om at barnet føler seg misforstått, eller ikke klarer å uttrykke hva de vil. Når det er sagt, vil det ikke si at barna våre får is når de vil, selvom vi skjønner at det er det de vil!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Trasser ikke ungen? Du er i hvertfall helt på jordet. Anonymous poster hash: f7f1b...929
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Det er selvfølgelig ikke trass med vilje, men det er et uttrykk som ennå brukes så er ikke verdens undergang å bruke det syns jeg da. Men noen henger seg jo opp i alt sånt Anonymous poster hash: 07fd0...05a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Det merkeligste er vel folk her inne som snakker om når det går over. Hva skal gå over? Utvikling av barnets vilje? Anonymous poster hash: c85a8...6fc Folk vil ikke at utviklingen skal gå over, selvfølgelig er det at de vil ha en enklere hverdag så man håper at ungen vil bli som før igjen. Du skjønner virkelig ikke det? Ikke all utvikling innebærer hyling, skriking og "trass". Anonymous poster hash: 07fd0...05a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Det merkeligste er vel folk her inne som snakker om når det går over. Hva skal gå over? Utvikling av barnets vilje? Anonymous poster hash: c85a8...6fc Folk vil ikke at utviklingen skal gå over, selvfølgelig er det at de vil ha en enklere hverdag så man håper at ungen vil bli som før igjen. Du skjønner virkelig ikke det? Ikke all utvikling innebærer hyling, skriking og "trass". Anonymous poster hash: 07fd0...05a Kremt... Jeg tror ikke det var jeg som ikke forsto her... Anonymous poster hash: c85a8...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå