Gå til innhold

Jeg er så ensom!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i Oslo, uten særlig familie (ikke noe alternativ å flytte). Jeg har mann, barn og jobb, men synes likevel hverdagen er ensom. Mange av mine venner har flyttet ut fra byen, og jeg synes det er vanskelig å stifte nye bekjentskaper. Alle har liksom nok med sitt! Vi bor i nydelige, barnevennlige omgivelser, og mange av naboene har også barn, men de er nesten aldri å se ute på lekeplassen. Hvorfor er det sånn? I et annet land jeg har bodd var det vanlig at alle barna og foreldrene gikk på lekeplassen etter middag, det var så hyggelig. Hvorfor er det ikke sånn i Norge? Er det andre som føler det samme?

 

Anonymous poster hash: f9874...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde i Oslo i 10 år før vi flyttet "hjem" igjen. Jeg følte meg også veldig alene den første tiden, og det føltes rart siden det tross alt er mennesker over alt... Løsningen for meg ble å melde meg til foreldreutvalget i barnehagen. Mange er i samme situasjon som deg uten at det syns på utsiden, og bare kontakten først er opprettet kan det bli kjempefint☺ Mine aller beste venner i dag er fra Oslotida, og de ti årene vi var det ble flotte! Hopp i det☺

 

Anonymous poster hash: 8ca36...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...