Gå til innhold

Toåring som leker dårlig alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan man forvente at ei jente som akkurat har fylt to når det gjelder selvstendig lek? Har hatt ferie lenge sammen nå,og holder på å bli smågal av kontinuerlig mas om at jeg skal bli med i

Hvis jeg sier jeg må ta en klesvask eller lignende leker hun alene et par minutter Før hun roper på meg. Det skal sies at hun har blitt flinkere i det siste ved at jeg lurer meg bort for å gjøre husarbeid.

Det hjelper mye med andre barn til stede, da leker hun fint.

Hvordan er deres på rundt to? Og noen tips til hvordan ting kan bli bedre?

Anonymous poster hash: 58a7e...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er supergod..

Ignorer henne og på den måten tvinger du henne til selvstendig lek.

Anonymous poster hash: c9d41...170

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme post her i går :) Ut fra svarene jeg fikk, er dette ikke unormalt. Som jeg skrev, er min toåringen konstant "på" meg også - kjempeslitsomt!

Anonymous poster hash: e1ea8...e21

Skrevet

Min er supergod..

Ignorer henne og på den måten tvinger du henne til selvstendig lek. Anonymous poster hash: c9d41...170

Man skal ikke avvise barn som søker kontakt......... Dårlig råd!

Anonymous poster hash: 9f021...1d7

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme post her i går :) Ut fra svarene jeg fikk, er dette ikke unormalt. Som jeg skrev, er min toåringen konstant "på" meg også - kjempeslitsomt!Anonymous poster hash: e1ea8...e21

Ja. det er normalt :) er det oike fint at man kan delta i barnas oppvekst?

Anonymous poster hash: 9f021...1d7

Skrevet

Kanskje hun bare er ute etter å gjøre noe sammen med deg? I den alderen synes mine barn det var kjempe gøy å være med på husarbeid, men selvstendig lek var kun gøy om de gjorde noe som de egentlig ikke hadde lov til🙈😂

Skrevet

Jo,selvsagt skal man være deltagende i barnets oppvekst,men vi kan ikke leke sammen konstant gjennom hele dagen. Det sier seg selv.

Føler at det er dårlig gjort å si at jeg skal gjøre husarbeid ofte,men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Nytter ikke å si at hun må leke selv. Da blir hun sinna.

Anonymous poster hash: 58a7e...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...