Gå til innhold

Har heller sex med meg selv enn med mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er liksom så tiltak med ham.

Ikke får han det til å gå for meg heller, må alltid hjelpe til selv. Så jeg unnskylder meg gjerne med at jeg ikke orker, og så onanerer jeg istedet. Fort gjort og lite søl.

Bare jeg som har det sånn?

Anonymous poster hash: 81e02...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn selv.

På en måte gitt opp mannen, han har aldri klart å gi meg en orgasme, så da koser jeg meg heller alene. Har jo sex med han, men nyter det ikke spesielt mye.

Anonymous poster hash: 70ebf...315

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med at mannen ikke klarer å gi dere orgasme. Dere er da ansvarlige for den selv. Det er slett ikke uvanlig at damer må hjelpe til selv underveis.

Anonymous poster hash: 26258...6be

Skrevet

Jeg giddet aldri onanert jeg, føler jeg får så lite ut av det. Så hr det vist motsatt av dere. Trist det skal være så da, har dere aldri likt sex?

Anonymous poster hash: 714c1...dad

Skrevet

Dere må jo ta initiativ til at sexen skal bli bedre da. Kanskje han tror ting er tipp topp? Fortell hva dere liker? Mange må jo hjelpe til selv underveis. Vanlig det??

Anonymous poster hash: 33092...bbd

Skrevet

Selv om jeg kan finne på å onanere selv så finnes det ikke noe mer sexy enn en deilig mann med litt muskler, halvsvett og en hard kukk.

Det er jo hele gleden!

Om jeg ikke kommer hver gang fordi jeg er så gira på å se han digge meg...Ja dumt at jeg ikke grep saken i egne hender underveis.

Selv er han flink til å glede meg først.

Anonymous poster hash: 9d319...15f

Skrevet

Kan det være det er noe i veien med magistaven hans? Den er litt utslitt eller noe? For egentlig skal den jo gi deg orgasmer på løpende bånd bare han rører ved deg med den.

Anonymous poster hash: a3884...e6a
Skrevet

Tror jeg bare har oppnådd orgasme ved sex to ganger i mitt 40 årige liv, så får jeg en ny partner må jeg nok bare forklare at det er ikke han det er noe feil med, bare jeg som er så treg... Sjelden jeg kan få orgasme ved hjelp av hånda også, så må gjerne en vibrator til. Så da bruker jeg heller en liten sak under sex da, hvis jeg "må" ha orgasme. Vil likevel mye heller ha sex med en mann enn å bare ordne meg selv.. Vært singel i 2,5 år og sikkert 3 år siden jeg hadde sex og holder på å bli gal..!

Anonymous poster hash: 194a9...7d7

Skrevet

Kan det være det er noe i veien med magistaven hans? Den er litt utslitt eller noe? For egentlig skal den jo gi deg orgasmer på løpende bånd bare han rører ved deg med den.

Mange kvinner sliter med å få orgasme ved samleie alene. Ikke unaturlig å hjelpe til selv, bruke tid og leker!

Vi skal alle ha det gøy ikke sant ;)

Skrevet

Mange kvinner sliter med å få orgasme ved samleie alene. Ikke unaturlig å hjelpe til selv, bruke tid og leker!

Vi skal alle ha det gøy ikke sant ;)

Bare for ordens skyld: jeg var sarkastisk.

Skrevet

Ha-ha... ja, virker som om det er det mange tror ;)

De fleste kvinner får ikke orgasme kun ved penetrering. De fleste kvinner må få klitoris stimulert for å få orgasme.

Så hvorfor i all verden er det slik at "mannen skal gi meg orgasme"? Det er ikke alle stillinger det er like enkelt for mannen å stimulere klitoris på riktig måte samtidig som han penetrerer. Da må man som kvinne gjøre sin del.

Skjerpings kvinner, vi har ansvar for våre egne orgasmer - også når vi har sex med mannen! Selv om det hadde vært kjekt med en slik "magistav" så er det hos dere løsningen ligger.

Stakkars menn i forhold hvor kvinnen mener det er mannens ansvar alene å gi henne orgasme!

Anonymous poster hash: 17797...79b

Skrevet

Hi her.

Jeg forventer ikke at mannen skal gi meg orgasme med pikken. Det funker ikke.

Men skal han begynne å styre med tunge og fingre så blir det så omfattende... Dusje og styre først, masse tid. Og så skal han pule i et kvarter etterpå for at deg skal gå for han.

Nei, det blir bare for kjedelig.

Skrevet

Det er liksom så tiltak med ham.

Ikke får han det til å gå for meg heller, må alltid hjelpe til selv. Så jeg unnskylder meg gjerne med at jeg ikke orker, og så onanerer jeg istedet. Fort gjort og lite søl.

Bare jeg som har det sånn?

Huff, d høres ikke bra ut! Hva er d som er så tiltak med han? Er han ikke allverden i senga?

Anonymous poster hash: 8fc1d...b36

Skrevet

Jeg har hatt det litt på samme måte. For meg virker det som du trenger en elsker siden mannen ikke kan tilfredstille deg og du syns sex med han er kjedelig. Jeg hadde det ikke så ille som deg men jeg onanerte og fantaserte mye om å få meg en elsker og har nå skaffet meg en som jeg nyter.

Anonymous poster hash: e1149...d11
Skrevet

Er enig med kommentarene her. Å juge og gjøre dette bak ryggen til mannen min er noe jeg aldri ville ha gjort. Hvorfor i all verden kan han ikke være med å stimulere deg også har dere sex etterpå? Det virker jo som du ikke kan fordra mannen din. Mener du at han skal gå igjennom livet uten sex? Lykke til.

Skrevet

Enig med Mamma 32 år. Denne mannen synes jeg synd på. Omfattende å kose med kjæresten sin faktisk og ikke ville sette av et kvarter til puling.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...