Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Greit at 1500-2000 kr er mye penger å legge ut på en gang, men man får jo så utrolig mye for pengene. Man kan i teorien kun bruke penger på inngang og ellers spise medbrakt, det er jo benker og bord over alt. Å få gratis forestilling i både Hakkebakkeskogen, Kardemommeby og på sjørøverskutene er jo magisk for både små og store. Jeg var så imponert over de unge skuespillerene i Kardemommeby som var i rolle hele tiden. Parken generelt fremsto som ren og ryddig og til tross for en bismak ved å se stolte dyr som ulv, elg, løver, gepard og tigre innestengt så virket det som de har det så bra som de kan ha det i fangenskap. Det var to dager som absolutt var verd inngangsbilletten og vi gleder oss alt til neste år, da skal vi bo i Abrahavn og se Sabeltannshow. Anonymous poster hash: b1159...0a8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Enig med deg. Anonymous poster hash: 50b20...5f0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Enig! Vi var der for to uker siden, og synes parken er fantastisk. Jeg mener dyrene har det veldig godt der! Mange arter har det bedre der enn i frihet... Kaptein Sabeltannshowet er fantastisk for både store og små!! (og TAKK til den personen her inne som tipset om pledd og sitteunderlag!!!) Hakkebakkeskogen var også en flott og morsom opplevelse. Digget Mikkel Rev! Anonymous poster hash: e3a74...d6b
februarprins2013 Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 synes ikke det er dyrere der enn andre steder
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Det er et ENORMT anlegg de skal holde gående der, både for dyrene og selve fornøyelsesparken. I Dyreparken betaler man for kvalitet, og det synes jeg er helt i orden! Anonymous poster hash: cf75a...be2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Det er et ENORMT anlegg de skal holde gående der, både for dyrene og selve fornøyelsesparken. I Dyreparken betaler man for kvalitet, og det synes jeg er helt i orden! Anonymous poster hash: cf75a...be2 Ja, og de skal holde det gående hele året, ikke bare de få ukene i løpet av sommeren da det er masse folk der. Anonymous poster hash: c4c4b...e9c
FruLesehest Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Helt enig med dere. Vi var storfornøyd og det virket som dyrene hadde det bra, noe som er viktig. Vi skal også tilbake selv om vi har laaaang vei.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Dyreparken er jo faktisk valuta for pengene. Skal man snakke overpriset ræl er Bø Sommarland og Tusenfryd langt høyere på skalaen. De stenger jo bare ned den ene etter den andre attraksjonen etter som de går i stykker. Anonymous poster hash: 64475...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå