Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hvordan klinger kombinasjonen? Anonymous poster hash: e395f...8e2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Ikke fint. Liker ingen av navnene og sammen blir det togkræsj. Beklager! Anonymous poster hash: 1d9f8...811
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Hans alene eller sammen med et fint navn, er jo helt flott. Leo er grufullt og totalt stilkrasj med Hans. Hans Erik Hans Jørgen Hans Emil Hans Kristian Hans Petter Anonymous poster hash: 77fdd...d82
Brennheite Badeand Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Uvant om ikke annet. Men liker dere det så bruk det!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Hans Leo var en rar kombo.. Men hva med Hans William? Anonymous poster hash: b9e6e...29b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Ikke bra. Anonymous poster hash: 6822d...9e9
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Minner om Han Solo. Ikke en heldig kombo. Navnene er fine hver for seg Anonymous poster hash: 6aad3...1b8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Ikke bra, men dersom du kommer fra Nord-Norge så er det jo flere morsomme kombinasjoner ute å går der ^^ (er nordlending selv altså) Anonymous poster hash: fbeb2...b2a
februarprins2013 Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Passer ikke sammen,men 2 fine navn
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Liker Hans veldig godt. Et gammelt og stødig navn. Ikke spesielt glad i navnet Leo, og sammen ble det helt feil. Anonymous poster hash: ebb4c...ff7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Nei... Er vel et like hakk finere enn Hans Hugo... Anonymous poster hash: 43496...09e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Ville vurdert en annen kombinasjon!👍Hans Hugo...DET navnet har jeg fått et rart forhold til etter at en fyr klarte å tenke koffert på det...(Han-sug-ho!)...uff🙈 Anonymous poster hash: 8cccd...f0f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #15 Skrevet 2. august 2015 Ville vurdert en annen kombinasjon!Hans Hugo...DET navnet har jeg fått et rart forhold til etter at en fyr klarte å tenke koffert på det...(Han-sug-ho!)...uffAnonymous poster hash: 8cccd...f0f ...hele poenget mitt det da.. Sagt med nordnorsk dialekt, helst! Anonymous poster hash: 43496...09e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Ble litt rart sammen, synes jeg. Hans Leonard el.l. ville kanskje passet hakket bedre. Men man blir vant til det meste. Er jo ikke vanskelig å uttale, men de fleste vil nok stusse litt første gang, på grunn av kombinasjonen. Anonymous poster hash: 13842...c2b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 Kjenner en Hans Leonard og det er fint, men kortformen klinger ikke like godt i mine ører. Anonymous poster hash: ee509...9ac
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #18 Skrevet 2. august 2015 Hans er sterkt nok til å stå alene. Leo ødelegger navnet. Men Hans er knallnavn! Anonymous poster hash: 4855a...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå