Gå til innhold

Hva syntes derer om navnet Hans Leo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klinger kombinasjonen?

 

Anonymous poster hash: e395f...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fint. Liker ingen av navnene og sammen blir det togkræsj. Beklager!

 

Anonymous poster hash: 1d9f8...811

Skrevet

Hans alene eller sammen med et fint navn, er jo helt flott. Leo er grufullt og totalt stilkrasj med Hans.

 

Hans Erik

Hans Jørgen

Hans Emil

Hans Kristian

Hans Petter

 

 

Anonymous poster hash: 77fdd...d82

Skrevet

Uvant om ikke annet. Men liker dere det så bruk det!

Skrevet

Hans Leo var en rar kombo.. Men hva med Hans William? :)

 

Anonymous poster hash: b9e6e...29b

Skrevet

Ikke bra.

 

Anonymous poster hash: 6822d...9e9

Skrevet

Minner om Han Solo.

Ikke en heldig kombo.

Navnene er fine hver for seg

 

Anonymous poster hash: 6aad3...1b8

Skrevet

Ikke bra, men dersom du kommer fra Nord-Norge så er det jo flere morsomme kombinasjoner ute å går der ^^ (er nordlending selv altså)



Anonymous poster hash: fbeb2...b2a
Skrevet

Passer ikke sammen,men 2 fine navn :)

Skrevet

Liker Hans veldig godt. Et gammelt og stødig navn.

Ikke spesielt glad i navnet Leo, og sammen ble det helt feil.

 

Anonymous poster hash: ebb4c...ff7

Skrevet

Nei... Er vel et like hakk finere enn Hans Hugo...

 

Anonymous poster hash: 43496...09e

Skrevet

Ville vurdert en annen kombinasjon!👍Hans Hugo...DET navnet har jeg fått et rart forhold til etter at en fyr klarte å tenke koffert på det...(Han-sug-ho!)...uff🙈

 

Anonymous poster hash: 8cccd...f0f

Skrevet

Ville vurdert en annen kombinasjon!Hans Hugo...DET navnet har jeg fått et rart forhold til etter at en fyr klarte å tenke koffert på det...(Han-sug-ho!)...uffAnonymous poster hash: 8cccd...f0f

...hele poenget mitt det da.. Sagt med nordnorsk dialekt, helst!

 

Anonymous poster hash: 43496...09e

Skrevet

Ble litt rart sammen, synes jeg. Hans Leonard el.l. ville kanskje passet hakket bedre. Men man blir vant til det meste. Er jo ikke vanskelig å uttale, men de fleste vil nok stusse litt første gang, på grunn av kombinasjonen.

 

Anonymous poster hash: 13842...c2b

Skrevet

Kjenner en Hans Leonard og det er fint, men kortformen klinger ikke like godt i mine ører.



Anonymous poster hash: ee509...9ac
Skrevet

Hans er sterkt nok til å stå alene. Leo ødelegger navnet. Men Hans er knallnavn!

 

Anonymous poster hash: 4855a...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...