Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Jeg var ute med venninner i kveld. De minste ungene er på overnatting. Kom hjem å finner tolvåringen alene hjemme for mannen er gått på byen. Barnet sier det var greit nok å være alene, men jeg kjenner at det føles feil. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 95bb8...d1a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Jeg satt barnevakt nattestid når jeg var 12 år gammel. Det kommer an på ungen. Her finnes det ingen fasit. Anonymous poster hash: abd8d...fef
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Det kommer an på barnet, ja. Jeg pleide å være betalt barnevakt som 12-åring. Overnattet eller tok taxi hjem på natten, og syntes det var helt greit Anonymous poster hash: 6f174...321
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Jeg synes mannen kunne tatt kontakt med deg og snakket med deg om hva han ville gjøre så dere sammen kunne kommet frem til en fin løsning. Å bare reise uten å gi beskjed er galt av han og dere bør kommunisere bedre enn dette. Anonymous poster hash: f6877...ba6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Det tenker jeg er helt ok ja. Anonymous poster hash: ad5e4...0e5
Hjertefru Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg synes mannen kunne tatt kontakt med deg og snakket med deg om hva han ville gjøre så dere sammen kunne kommet frem til en fin løsning. Å bare reise uten å gi beskjed er galt av han og dere bør kommunisere bedre enn dette. Anonymous poster hash: f6877...ba6 Enig. Når det er sagt tror jeg nok 12-åringen greit klarer å være alene. Men er ikke det som er poenget. Kommunikasjon!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 11 åringen vår er hjemme alene hvis jeg ikke drikker. Hvis jeg skal drikke så ønsker jeg ikke å måtte være tilgjengelig eller å måtte være hjemme til et spesielt tidspunkt så da har vi barnevakt. Hvis du synes at dette ikke er greit så er det ikke greit, mens hvis du bare reagerer på måten ting ble gjort på så tar du en samtale med mannen. Anonymous poster hash: 00c6d...b76
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Ser jo at det gikk greit, så det var muligens jeg som overreager litt. Ble nok bare lill overlumpet av å komme hjem til "tomt" hus. Anonymous poster hash: 95bb8...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå