Gå til innhold

Ny venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få seg nye venner er jammen ikke lett i voksen alder, man leser om det i media hele tiden, men som oftest om ungdommer, hva med oss oss over 30 +, spesielt for oss som ikke har barn. Alle andre har jo venner, bare ikke jeg.. Har gode kollegeaer, men er ikke bare å snike seg inn i vennekretsen der. Alle skriver om at det er lett å få seg venner blant andre som har unger, men jeg som ikke har noen enda, hva skal jeg gjøre? Savner noen å være med i helgene, i hverdagen og, for den saks skyld. Vil så gjerne være sosial, men er ikke bare bare i voksen alder uten barn...

Anonymous poster hash: 6d281...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det likevel: "snik" deg innpå noen du liker ekstra godt på jobb. Inviter på sosiale greier, begynn i det små uten å være pågående! Jeg har fått mange nye virkelig gode gode venner de siste 5 årene: nabodamen, kolleger på jobb, ei fra ungdomsskola jeg tok opp kontakten med! Man har ingenting å tape, man må bare prøve! 😊

Anonymous poster hash: 3533a...88b

Skrevet

Å få seg nye venner er jammen ikke lett i voksen alder, man leser om det i media hele tiden, men som oftest om ungdommer, hva med oss oss over 30 +, spesielt for oss som ikke har barn. Alle andre har jo venner, bare ikke jeg.. Har gode kollegeaer, men er ikke bare å snike seg inn i vennekretsen der. Alle skriver om at det er lett å få seg venner blant andre som har unger, men jeg som ikke har noen enda, hva skal jeg gjøre? Savner noen å være med i helgene, i hverdagen og, for den saks skyld. Vil så gjerne være sosial, men er ikke bare bare i voksen alder uten barn...

Anonymous poster hash: 6d281...72d

Hvor bor du? Er i begynnelsen av 20-årene men kjenner ingen herbjeg bor. Er så trist og ensomt å sitte alene :(

Anonymous poster hash: 6fd1e...518

Skrevet

Har to unger, men fortsatt ikke noen gode venner her vi flyttet til like før første kom. De er så lukket og har ikke plass til flere her. Har prøvd i 10 år nå og har gitt opp. Er sammen med ungene og mannen på fritiden og kolegaer noen ganger i året + familie i ferier.

Anonymous poster hash: cf0fc...ea8
Skrevet

Har to unger, men fortsatt ikke noen gode venner her vi flyttet til like før første kom. De er så lukket og har ikke plass til flere her. Har prøvd i 10 år nå og har gitt opp. Er sammen med ungene og mannen på fritiden og kolegaer noen ganger i året + familie i ferier.

Anonymous poster hash: cf0fc...ea8

Samme her. De få som lot meg slippe inn på dem dolket meg i ryggen så kraftig at jeg ikke tør nærme meg flere i denne omgangskretsen. Foreldre på aktiviteter der ungene går har null interesse av å bli kjent med nye, selv om man stiller på dugnader, inviterer dem på besøk, prater osv, og de sitter i klikker og prater med hverandre. Kjempekos.

Anonymous poster hash: 5596b...0c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...