Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Før jul er det mange som sliter med å finne billige oppmerksomheter eller gaver. Hva med å plukke bær ol nå og lage saft, syltetøy, gele eller likør? Her i området er det i hvertfall bra med blåbær. Møter har jeg også sett og tipsene er akkurat fine til gele nå. Det tar jo litt tid både å plukke bærene og lage gavene, men det er koselig arbeid. Anonymous poster hash: 4fafc...b32
megmegmeg Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hjemmelaget er alltid en hit hos meg iallefall :-) liker det når det er lagt litt mer omtanke i det enn å "bare" kjøpe noe dill-dall fra en butikk. Men det er bare min personlige mening da
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 En veldig fin påminner:-) det er nå man må sanke, så slipper en å si i november, at det skal jeg gjøre neste høst:-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Før jul er det mange som sliter med å finne billige oppmerksomheter eller gaver. Hva med å plukke bær ol nå og lage saft, syltetøy, gele eller likør? Her i området er det i hvertfall bra med blåbær. Møter har jeg også sett og tipsene er akkurat fine til gele nå. Det tar jo litt tid både å plukke bærene og lage gavene, men det er koselig arbeid.Anonymous poster hash: 4fafc...b32 Møter = multerTipsene = ripsene Anonymous poster hash: 4fafc...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå