Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Er det noen som har/har hatt/eller vet om noen som har hatt plager med silikonimplantat i brystene.Legen mener jeg har blitt syk av dette, og jeg har enorme smerter til tider. Anonymous poster hash: e4d73...43e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Bump Anonymous poster hash: e4d73...43e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Vi er vel 8 stk på jobb med dette samt at jeg kjenner 4 til. Ingen av oss har hatt noen problemer. Hun ene hadde blødninger etterpå å måtte opereres på nytt men etter dette var alt ok. Hvordan syk mener legen at du har blitt? Anonymous poster hash: ee7ed...b32
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Vi er vel 8 stk på jobb med dette samt at jeg kjenner 4 til. Ingen av oss har hatt noen problemer. Hun ene hadde blødninger etterpå å måtte opereres på nytt men etter dette var alt ok. Hvordan syk mener legen at du har blitt? Anonymous poster hash: ee7ed...b32 Jøye meg, kjente jeg ble nysjerrig på hvilken jobb du har! 😜 Anonymous poster hash: bd8ef...b2e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Vi er vel 8 stk på jobb med dette samt at jeg kjenner 4 til. Og hva heter baren dere jobber i? Anonymous poster hash: 11a89...daf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Er det Hooters i Norge?😉 Anonymous poster hash: 24e16...488
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Seriøse kommentarer her.. Jeg har silikon, men aldri hatt problemer med dem. Protesen er av god kvalitet og jeg valgte å operere et sted som jeg visste var bra, tross det var dyrere. Mine er lagt under muskelen, ser og kjennes helt naturlig ut og fullammet andre barnet nå. Veeeeldig sjeldent å reagere på silikon.. Er det en alternativ lege som stilte diagnosen din? Anonymous poster hash: 1cbcf...f16
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Vi er vel 8 stk på jobb med dette samt at jeg kjenner 4 til. Og hva heter baren dere jobber i? Anonymous poster hash: 11a89...daf Hehe sorry ingen bar 😃. Bachelor utdanning 😊 Anonymous poster hash: ee7ed...b32
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Jeg har hatt mine i snart 10 år, ammet barn i to år og aldri hatt problemer eller blitt syk pga de og de er fortsatt myke.. Men hvis du har smerter burde du gå dit du ble operert og få legen der til å undersøke litt. Anonymous poster hash: 2f114...da5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Jeg har hatt mine i 6 år, og ingen problemer med de. Har og 6 venninner med silikon, og ingen av de har problemer heller. Tror nok det er mange flere enn dere tror, som har silikon. Det er nesten ingen som vet at jeg har det. Det synes ikke, de er myke og hopper opp og ned, om jeg hopper opp og ned. Og størrelsen er helt normal. Anonymous poster hash: bd228...24f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Vi er vel 8 stk på jobb med dette samt at jeg kjenner 4 til. Og hva heter baren dere jobber i? Anonymous poster hash: 11a89...daf Hehe sorry ingen bar 😃. Bachelor utdanning 😊 Anonymous poster hash: ee7ed...b32 Men alvorlig talt - hva jobber du som? 8 stk på jobben og fire andre? Anonymous poster hash: 4749a...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå