Gå til innhold

Hvorfor kommer jeg ikke over dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å korte ned historien veeeldig nå. 

Min bestevenninne blir sammen med en psykopat som mishandler henne i flere år. Jeg blander meg inn i dette for å prøve å hjelpe min venninne ut av det. Etter hvert skjærer det seg, og jeg ender opp med å ligge med psykopaten. Min venninne kommer seg ( på dette grunnlaget ) bort fra psykopaten, men jeg blir værende hos han. Vi har ikke noe forhold, han overøser meg med komplimenter og gaver. Jeg vet innerst inne at han bare holder meg nær seg for å komme nærmere på min bestevenninne. Min bestevenninne har ingen kontakt med psykopaten, og han får ikke tak i henne. Derfor holder han meg nær seg. 

Ting utvikler seg og jeg blir forelska i psykopaten. Vi fortsetter å ha sex og jeg har det veldig fint. Så blir min bestevenninne involvert i psykopaten igjen, og psykopaten dumper meg. Han gidder ikke svare meg og jeg skjeller han ut. Psykopaten kutter all kontakt med meg etter dette. 

Nå, er min bestevenninne og psykopaten gode venner. Jeg sliter skikkelig med dette, og kjenner ett lite hat inni meg når min bestevenninne snakker om at hun og psykopaten feks har spist pizza sammen. Når skal dette stoppe? Det er over 2 år siden dette skjedde, men jeg er allikavel "sur" fordi hun er venn med han... 

Anonymous poster hash: e8ca9...852
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada🙈🙈👏👏👏😂😂😂

Skrevet

Mitt råd er at du bør skaffe deg hjelp! mener ikke dette slemt, men det virker som du faktisk har mye som du må jobbe med!

Anonymous poster hash: 174d2...914
Skrevet

Sånn er det når man har sex med menn man ikke bør ha sex med.

Anonymous poster hash: f9b10...d28
Skrevet

Er det ikke nok trolling for i dag?

Anonymous poster hash: 63637...c69
Skrevet

Er det ikke nok trolling for i dag?

Anonymous poster hash: 63637...c69

Er det det dårlige været som er skyld i alle de idiotiske trådene som popper opp for tiden? Har ikke folk annet å finne på i feriene sine? Blir helt oppgitt her.

Anonymous poster hash: c2b4a...40d

Skrevet

Å du er ikke litt psykopat selv?

Anonymous poster hash: a85de...81d

Skrevet

Ha ha ha😂😂😂

🍺I mangel av popcorn, tar jeg en øl. Venter spent på fortsettelsen.😀

Anonymous poster hash: 5ee18...cd1

Skrevet

Jeg kjenner noen som hadde et slikt forhold. Hun som var venninnen endte som narkoman etter alt styret (hun hadde før det holdt seg langt unna alt som het narkotika), har vært på avrusing og hatt en laaaaang vei tilbake til et noenlunde normalt liv igjen.

Skaff deg hjelp, Hi! Jo før, jo heller!

Og dropp kontakt med både psykopaten og din venninne!

Anonymous poster hash: 23d90...c87
Skrevet

Har du skrevet om dette på forumet før? Synes jeg kjenner igjen.. 

Anonymous poster hash: 55945...732
Gjest Antarctica
Skrevet

Du ville hjelpe henne bort fra en fæl fyr, men er nå sjalu på at hun har kontakt med fælingen for du ønsker selv å ha det? Hvor sykt er dette, egentlig?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...