Gå til innhold

Noen ekte runaway brides her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forlatt forloveden sin ved alteret her? Lurer på hvor vanlig det er...

Anonymous poster hash: 0aa10...5fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det er så veldig vanlig....

Anonymous poster hash: 4b8ac...054

Skrevet

ikke så veldig tror jeg. Men vet om en som stakk en uke etter bryllupet. dette var brudgommen da.

Anonymous poster hash: 5558f...6ab
Skrevet

Jeg kjenner en som reiste på cruice på bryllupsreise. Mens de var der traff bruden en annen, tok ut separasjon når de kom hjem. 

Skrevet

Å gifte seg pleier å være en veloverveid avgjørelse, så heldigvis finnes det nok ikke mange som stikker av fra sitt eget bryllup.

Anonymous poster hash: 679a6...b3a

Skrevet

Aldri hørt om noen som har gjort det, men det er veldig vanlig borti USA ifølge Hollywood :P

Anonymous poster hash: 9645f...1a3

Skrevet

Jeg vet om ei som ikke turte å avlyse bryllupet av hensyn til familien og gjester. Men som slapp bomben på bryllupsreisen. Hun hadde møtt en annen hun heller ville dele livet med. Så når de kom hjem skilte de lag, og hun er i dag sammen med han andre.

Livet kommer i så mange nyanser. Man vet aldri hva som lurer bak neste sving.

Anonymous poster hash: 37413...642

Skrevet

Vi gikk i fra hverandre en uke før bryllupet.

Anonymous poster hash: 1ac7c...751

Skrevet

Vi gikk i fra hverandre en uke før bryllupet.Anonymous poster hash: 1ac7c...751

Oi. Hva skjedde? Hvis jeg kan spørre om det...

Anonymous poster hash: 37413...642

Skrevet

Det sa bare stopp for min del. De rundt oss planla årets bryllup for oss det var en karusell som bare gikk raskere og raskere. Snakket med han som skulle bli min mann om det. Han var enig han var glad for jeg tok opp praten. For han hadde tenkt på det en stund han også. Han hadde også truffet ei som han hadde litt følelser for (de hadde bare snakket sammen og funnet tonen ikke noe annet) vi var veldig unge også. Var faktisk veldig deilig å si at det blir ikke noe bryllup

Anonymous poster hash: 1ac7c...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...