Gå til innhold

Hvordan vaske barnevogna? Skal selge den...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge barnevogna til minstemann, og det er jo litt flekker på den. Hvordan vaske den for å få den finest mulig? Det er en Emmaljunga City Cross, like fin som ny, bare den bli ren...hehe... Noen gode tips?

Og, hva kan jeg ta for en slik vogn ? Det er en 2012-modell, med bagdel ( hard, ikke sånn "myk pose")og sportsdel. Stelleveske i samme stil. Helt komplett med regntrekk og myggnett. Så noen på finn, alt fra 1500 til 6500. De rimeligste var endel år eldre enn min. De dyreste stod ikke årsmodell på, men synes kanskje 6500 var ganske drøyt ? Gav vel rundt 10 000 ny tror jeg.

Anyone?

Anonymous poster hash: 3ccc6...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solgte min 2011-modell for 2000 nylig. 

Anonymous poster hash: a93b1...af7
Skrevet

Trekket tar du av og hiver i maskinen.

Anonymous poster hash: a93b1...af7
Skrevet

Hørte akkurat med forhandler og det er bare å vaske alt i maskin. Skru fra hverandre deler for å få løs alt. Burde vel få 4-4500kr i alle fall??

Anonymous poster hash: e5f7f...60f

Skrevet

Hørte akkurat med forhandler og det er bare å vaske alt i maskin. Skru fra hverandre deler for å få løs alt. Burde vel få 4-4500kr i alle fall??

Anonymous poster hash: e5f7f...60f

Da skal jeg prøve å ta av trekket og vaske i maskinen. Tenkte litt under halv pris ja, så satser nok på det! HI

Skrevet

Jeg vasket min Emmaljunga Scooter i går.

Alt løst stoff tok jeg av og vasket i maskin(husk å ta ut treplaten i sittedelen). Handlekurven også(ta ut plastdelene i kant og bunn)

Vasker på finvask 40 gr med Milo. Tok flekkfjerner på synlige flekker(har lys vogn)

Sittedelen og fottrekket impregnerte jeg i tillegg(med Nik wax impregnering)

Kalesjen vasker jeg i badekaret. Bløter den, gnir inn med såpe, Nylonvask eller Milo. Skrubber med en svamp og skyller godt. Lot den tørke og sprayimpregnerte den.

Anonymous poster hash: 0bf52...f5b
Skrevet

Jeg vasket min Emmaljunga Scooter i går.

Alt løst stoff tok jeg av og vasket i maskin(husk å ta ut treplaten i sittedelen). Handlekurven også(ta ut plastdelene i kant og bunn)

Vasker på finvask 40 gr med Milo. Tok flekkfjerner på synlige flekker(har lys vogn)

Sittedelen og fottrekket impregnerte jeg i tillegg(med Nik wax impregnering)

Kalesjen vasker jeg i badekaret. Bløter den, gnir inn med såpe, Nylonvask eller Milo. Skrubber med en svamp og skyller godt. Lot den tørke og sprayimpregnerte den.

Anonymous poster hash: 0bf52...f5b

Wow, her fikk jeg jo DEN oppskriften! Ser ut til at det blir "Prosjekt Vognvask" i morra. Tusen takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...