Gå til innhold

Hva er det rareste du har funnet i koppmaskina/klesmaskina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke hører hjemme der...

Her ble katta funnet, heldigvis før klesmaskina ble satt på. Fireåringen skulle leke gjemsel med katta må vite

;-P

Anonymous poster hash: e10f3...297

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Armbåndsuret mitt (knust i tørketrommelen ...)

Mye Lego (vaskemaskina)

Skrevet

Koppmaskina *fnis*

Jeg hsr klart å vaske både iPod og bilnøkkel (sånn elektronisk)

Anonymous poster hash: dba4d...676

Skrevet

Kredittkort, felle fra skylanders trapteam, lego, småstein

Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien på 13. året nå, så det sier seg selv at jeg har sett mange rare ting som er på feil plass😉😂

Anonymous poster hash: ade74...53b

Skrevet

Fant en halv neglesaks i filteret helt nederst på vaskemaskinen. Ikke skjønner jeg hvordan den har klart å finne veien helt ned dit. Men det forklarer vel hvorfor maskinen gikk til helvete og bråkte noe helt sinnsykt den siste levetiden sin. Den andre halve saksa lå nok utenfor trommelen inni maskinen.

Anonymous poster hash: 0ae7f...e9b

Skrevet

Haha! Koppmaskina!

Skrevet

Levergodbiter til bikkja, høreapparatbatterier, penger, nøkler, servietter, hårstrikk mobiltelefon og annet jeg kommer på i farta.

Ser jeg ikke har vært så snill med vaskemaskina mi...

Anonymous poster hash: a301f...004

Skrevet

Levergodbiter til bikkja, høreapparatbatterier, penger, nøkler, servietter, hårstrikk mobiltelefon og annet jeg kommer på i farta.

Ser jeg ikke har vært så snill med vaskemaskina mi...

Bah. Sorry for skrivefeil! Komma mangler et sted og skulle ha et ikke inni: annet jeg ikke kommer på i farta.

Skrevet

Brukt bleie i tørketrommelen. Den hadde da vært igjennom en 90-graders vask først uten å bli oppdaget (så den var ren, i det minste).

Engangsbleie i tørketrommel anbefales ikke 😂

Skrevet

Jeg har ingen koppmaskin, tror jeg, siden det vel må være en maskin som lager kopper?

I vaskemaskinen finner jeg rett som det er sånne bikkjebæsjeposer. Uten bæsj, heldigvis... Alle i huset har nesten alltid minst en sånn pose i lomma, sånn i tilfelle dyret skulle finne på å bæsje om vi bare svipper en runde i nabolaget.

Anonymous poster hash: ccc45...7e6

Skrevet

Brillene mine, kjørte dem på 60 grader. En del av lakken på innfatningen gikk av, men glassene var like hele.

Anonymous poster hash: 10b07...759

Skrevet

En 500lapp i vaskemaskinen😂

Anonymous poster hash: 94e1b...2db

Skrevet

pappa fant ene undulaten vår i oppvaskmaskinen rett før han skulle sette den på. sambo har glemt flere penner i jobb uniformen. nøkler, mynter, hårstrikker, hunde godis, sån klikker man bruker i klikk trenging til hund, smykker (heldigvis ikke noen av de dyre smykkene) + mye mye mer, fant også favoritt leka til ene hunden i oppvaskemaskinen en gang. 

Anonymous poster hash: b5cd6...065
Skrevet

En kondom!

Anonymous poster hash: 9303d...82a

Skrevet

Ohoi.. Har vært mamma i 16 år og har vært kone litt lenger til en anleggsarbeider. Har vasket litt av hvert i vaskemaskinen og lagt en del merkelige ting i fryseren på denne tiden. Merkelig nok tror jeg det rareste oppvaskmaskinen har renset er duplo.

Vaskemaskin1 har overlevd spiker, skruer og betong (mannen som skulle stelle hjemme mens mor var bortreist en helg og mor fant opp tømmebøtte og egen vaskemaskin (brukt) til arbeidstøy) før den døde og nummer 2 har foreløpig overlevd stein, sand, dukker, 50-100-200-500-lapper, lego, småbiler, blomster og en gang en badering.

Fryser har oppbevart mye penger og bilnøkler for meg...

Anonymous poster hash: d4fed...f40

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg vaska ungas iPod touch på 60 grader med forvask. Lot den tørke i ei uke før jeg skrudde den på, og den funka! :)  

Skrevet

GHD rettetang, og en rød juleduk. Minsta syntes rettetanga og duken trengte en vask sammen med det hvite sengetøyet som allerede lå i maskinen. Endte opp med masse rosa sengetøy og en ødelagt rettetang. Prinsessa var storfornøyd med egen innsats :)

Skrevet

Fjernkontrollen...

Anonymous poster hash: 25b41...fd4

Skrevet

Vaskemaskina: Bilnøkkel, armbåndsur, mynter, nøkkelkort, tyggispakke, handleliste, skruer/spiker, småstein...

Ikke noe rart har havnet i oppv. maskina...

Anonymous poster hash: a376f...32a

Skrevet

Utenom spiker, sprittusjer og tapetkniver (mannen jobber på lager), så har jeg både vaska og tromla bilnøkkelen og bankkort. Utrolig nok virket begge to etterpå selvom nytt bankkort måtte bestilles da det meste av info var smeltet/ vasket bort :P

Tok også ut en bleie en gang som var blitt vaska og når maskina nekta å starte lirket jeg ut en Ispinne fra der lofilteret satt

Anonymous poster hash: 967f7...69c

Skrevet

Bilnøkler, bankkort brukt bleier 😆 og kniv 😁

Skrevet

Klarte å vaske en barnebok i vaskemaskina, slik med tykke sider.

Skrevet

Lighter. Funka like bra etterpå da 😃

Anonymous poster hash: 0ad21...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...