Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Noen her med erfaringer? Noen det klaffet for? Vi gjorde det nå denne pp, pga sykdom, å er spent på oddsen :-) Jeg brukte en 10 ml sprøyte og gav meg selv en orgasme etterpå, som jeg leste meg fram til at jeg burde gjøre. Anonymous poster hash: 43636...d19
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Har fungert tre ganger på meg. De to første på første forsøk, siste gang slet vi litt. Vet ikke om årsaken var medisiner hos mannen, alderen min eller noe annet. Anonymous poster hash: 973f5...90d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Takk for svar! Fikk bare gjort det dagen før jeg hadde eggløsning, så har ikke store forhåpninger siden det bare ble ett forsøk. Men jeg krysser fingrene. Hvilken sprøyte brukte du? Usikker på om jeg skulle brukt 5 ml , lest litt forskjellig om det. Men jeg landa ihvertfall på den 10 ml. :-) Anonymous poster hash: 43636...d19
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Det fungerte helt fint her, jeg er nå gravid i uke 40 :-) Kjøpte eggløsningsstrimler, og venta på at den ble positiv. Så ga jeg meg selv orgasme, for å gjøre miljøet mer fuktig og lett å svømme i. Så sprøyta vi inn en dose fra mannen min. 5 ml plastsprøyte fra apotek. Så la jeg rumpa på en pute, og fikk en orgasme til. Dette skal visstnok gjøre at livmortappen "dukker ned" i dammen med sæd. Og et par uker etterpå stod jeg med positiv test :-) Anonymous poster hash: b2a66...96d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Enlighten me... Dere som har menn, hvorfor inseminering? Anonymous poster hash: cfe6e...d7e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Åh, så gøy å lese :-) Var det på første forsøk? Tror du det har veldig mye å si hva slags sprøyte man bruker? Iom jeg brukte 10 ml. La meg også på en pute, men fikk til bare en orgasme, men håper de sammentrekningene var nok :-D hehe Anonymous poster hash: 43636...d19
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Enlighten me... Dere som har menn, hvorfor inseminering? Anonymous poster hash: cfe6e...d7e Det er større sjanse for å bli gravid med inseminering enn med samleie. Anonymous poster hash: 9654a...e8a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Jeg har feks endometriose, noe som gjør at samleie er veldig smertefullt for meg Derfor er det greit å kunne gjøre dette. Anonymous poster hash: 11313...e2d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Enlighten me... Dere som har menn, hvorfor inseminering? Anonymous poster hash: cfe6e...d7e Det er større sjanse for å bli gravid med inseminering enn med samleie. Anonymous poster hash: 9654a...e8a Ikke ved hjemmeinseminering, tror du blander med profesjonell inseminering på sykehus. Jeg brukte 10 ml sprøyte, ble gravid, men mistet dessverre i uke 11. Lykke til! Anonymous poster hash: 8674f...1f8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Åh, så gøy å lese :-) Var det på første forsøk? Tror du det har veldig mye å si hva slags sprøyte man bruker? Iom jeg brukte 10 ml. La meg også på en pute, men fikk til bare en orgasme, men håper de sammentrekningene var nok :-D hehe Anonymous poster hash: 43636...d19 Det var på andre forsøk/den andre måneden. Den første mnd. hadde jeg ikke kjøpt eggløsningstest, og det var vel litt skudd i blinde. For med eggløsningstest fant jeg ut at den ikke var når jeg trodde, i alle fall. Den mnd. det klaffet gjorde vi akkurat som nevnt :-) Lykke til! Ikke gi opp, det fungerer jo veldig fint om man bare får det til å klaffe med EL :-) Anonymous poster hash: b2a66...96d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Åh, så gøy å lese :-) Var det på første forsøk? Tror du det har veldig mye å si hva slags sprøyte man bruker? Iom jeg brukte 10 ml. La meg også på en pute, men fikk til bare en orgasme, men håper de sammentrekningene var nok :-D hehe Anonymous poster hash: 43636...d19 Ps: Tror ikke det har noe å si om sprøyta er 10 eller 5 ml, jeg endte med 5 ml fordi de var fri for 10 ml., så det var helt tilfeldig :-) Anonymous poster hash: b2a66...96d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Enlighten me... Dere som har menn, hvorfor inseminering? Anonymous poster hash: cfe6e...d7e Det er større sjanse for å bli gravid med inseminering enn med samleie. Anonymous poster hash: 9654a...e8a Dette kan vel ikke gjelde alle friske folk? Jeg kan forstå at det kan være bedre for noen som har div. problemer, men det er vel ikke sånn at inseminasjon alltid er bedre enn naturmetoden? Anonymous poster hash: db8bf...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå