Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Noen med en god oppskrift? Bruker dere smør i, ev hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 4d994...fcc
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-fra-room bruker denne ostekremen.. men halverer oppskriften da det blir ganske mye Anonymous poster hash: 61135...9f3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Ostekremen fra det søte livs "gulrotkake i langpanne" er knallgod synes jeg...det er forøvrig hele kaken igrunn...😊 Anonymous poster hash: 18fbb...923
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Ostekremen fra det søte livs "gulrotkake i langpanne" er knallgod synes jeg...det er forøvrig hele kaken igrunn...😊 Anonymous poster hash: 18fbb...923 Jeg er så enig med deg! Jeg har laget den kaken alt for mange ganger, å hver gang forsvinner den på en dag 💃 Anonymous poster hash: 56e49...b38
Mor di! Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Ja, må være ekte meierismør i kremen! Brukte melange en gang, og den ble langt i fra like god. Og må være et bra vaniljesukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå