Serepta Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Han fyller år, og trenger en slik sommerdunjakke for å ha i sekken på tur, og som blir liten sammenpakket. Noen tips til merke og type?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 De skryter faktisk enormt av de fra Cubus, kommer med en pose til å ha de i. Ellers har de vel på obs også. Anonymous poster hash: 045a4...a1e
Portishe Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Mine foreldre har fra stormberg, de er helt frelst 😊
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Mannen min har mørk blå dunjakke fra Cubus. Den er veldig fin. Anonymous poster hash: 9613e...7e0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Jeg har en slik, og den er helt fantastisk: http://www.tromsosport.no/products/arcteryx-atom-lt-hoody-ms-bluesmoke Den har ikke pose-i-lommen-funksjon, da. Moren min har en annen av Arc'teryx sine litt tykkere dunjakker, og er også veldig fornøyd. Rab har flere gode. Anonymous poster hash: d781c...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå