Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Jeg har blitt gravid, til tross for nitidig bruk av kondom og kun sex i "sikre" perioder. Jeg tåler ikke piller eller spiraler, så derfor har vi brukt kondomer, og det hver gang. Det har gått bra i halvannet år, men nå er jeg blitt gravid. Eldste gutten min sliter med diverse, skal utredes til høsten, og yngste er halvannet år. Jeg kjenner at jeg er helt på kanten av hva jeg orker med full jobb ved siden av eldste som trenger mye hjelp og veiledning i alt og yngste som er som de fleste halvannetåringer, høyt og lavt og full fres. Jeg må sette de barna jeg har foran et potensielt tredje barn, så da har valget Havnet på abort... Jeg skal til legen til uka, hvor lang tid tar det før man får time på sykehus og er ferdig med det hele? Det høres fælt ut, men jeg vil bare bli ferdig med dette og prøve å legge det bak meg. Ferien min er over om 2 uker, så jeg håper jeg kan være ferdig med det medisinske før jobbstart... Anonymous poster hash: af3f5...0e3
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Ring direkte til sykehuset. Du må inn til undersøke også til samtale. Du får ikke tatt abort før uke 6. Som regel ikke før uke 7-8.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor kan jeg ikke få abort før uke 6? Hva er grunnen? HI Anonymous poster hash: af3f5...0e3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Dytter litt.. Anonymous poster hash: af3f5...0e3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Jeg har også fått beskjed om det samme, at de ikke tar abort før uke 7. Anonymous poster hash: 2beda...0ce
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg har også tatt abort og måtte vente til uke 7. Husker jeg fikk en forklaring på hvorfor, men husker ikke hva det var. Anonymous poster hash: 8edb9...0d4
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Tror det er uke 7 fordi man skal få tenke seg godt om. Du kommer til å få en pille som du skal svelge hjemme. To dager etter kommer du tilbake for pille nr to.. Da begynner du å blø og en sykepleier vil ringe deg for å høre om alt går bra hjemme. Anonymous poster hash: 18e7a...a38
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Jeg ringte sykehuset direkte og fikk time basert på hvor langt på vei jeg var. Var i uke 7. På sykehuset var det først samtale med sykepleier og så inn til lege (kvinnelig) for ultralyd og så den avgjørende beslutningen. Jeg tok en pille (som tar livet av fosteret) og så fikk jeg med meg en pakke med div tabletter som skulle tas to dager senere (slik at foster kommer ut). De ringte fra sykehuset i 13- tiden for å høre hvordan det gikk med meg. Anonymous poster hash: 11baa...7e6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Her må en iallfall være over uke 6. Tror det er noe med at det er vanskelig og se noe før det. Jeg var inne i uke 5 men da var det ikke noe og se. Så er vel for og forsikre om at det virkelig blir noe så en ikke tar abort for ingenting. Anonymous poster hash: 244b6...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå