Gå til innhold

Jobbreiser som varer lenge. Hvordan takle det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oljebransjen har det ikke fint nå, og det er harde tilstander på jobbmarkedet. Alle siv.ingene kjenner til flere som har mistet jobb. Mannen her i huset har en arbeidsplass der han et par ganger i året reiser bort på kurs for 1-2 1/2 mnd om gangen. Hvordan er det for dere å være hjemme ? Mannen reiser bort i morgen, og skal være borte i 1 mnd denne gangen, for så å reise igjen med en gang han kommer. Jeg er helt knust i dag, og bare gråter. Jeg kommer til å savne han, samt avlastning pga to barn. Hvordan takler dere det??

Anonymous poster hash: c8cbc...2ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å innstille seg på det og ikke tenke at du er et offer. Min mann har vært borte i opp til 3 mnd i slengen da barna var veldig små. Du må få hjelp av besteforeldre eller skaffe en barnepasser til avlastning.

Anonymous poster hash: c4652...b12

Skrevet

Kommer vel litt an på hva du jobber med. Er det turnusjobb fex, er det jo et problem. Ellers ikke, vanligvis.

Skrevet

Samboer her er ofte borte. I fjor var han borte i 10 mnd.

Jeg lever videre som normalt. Drar på jobb hver dag,lager middag,hjelper til med lekser og kjører til fritidsaktiviteter.

Samt avtaler med mine foreldre en helg i ny og ne hvor de er barnevakt så jeg kan treffe venninner,drikke vin og komme meg ut av huset.

Prøver å tenke minst mulig på at han er borte.

Anonymous poster hash: e463a...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...