Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Jeg ser etter vognpose til novemberbaby, må være lun, varm (men ikke klam), og passe i en vognbag på ca 80 cm (mountain buggy) Har sett på voksi frost, med sine 100cm blir den for lang eller? Den er bare ull, er det like varmt/bra som dun eller burde jeg heller gå for noe med dun? Det ser ut som den kan snurpes litt sammen i hodeenden? Det er jo en jungel av vognposer der ute... Lister opp noen jeg lurer på om er bra, håper noen kan svare - Voksi frost? - Voksi city? - Voksi urban? (Denne er bare 85 cm på det korteste og passer kanskje godt i vognbagen. Men er den for åpen rundt hodet til vinterbarn?) - easygrow ono? - easygrow hood? - easygrow nature? Anonymous poster hash: 99405...998
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Dytter på denne Anonymous poster hash: 99405...998
Gjest Turid87 Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Har Voksi Urban og Easygrow Ono. Kjøpte Voksi Urban fordi den var best i test. Syntes den var åpen rundt hodet for baby, mer fornøyd nå som barnet er eldre. Easygrow Ono er varmere og mykere/lunere. Ville hatt denne til baby. Den kan også bli for varm, men det kommer an på hvor i landet du bor. Her på Vestlandet har vi milde vintre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå