Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hoeyre/nav-tvinger-foreldre-til-aa-betale-barnas-husleie/a/10037409/ Anonymous poster hash: f7c92...4ac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Nyere nyhetssak, men jeg er usikker på hva regjeringen har gjort? http://www.nrk.no/norge/vil-gjennomga-barnebidrag-reglene-1.11884224 Anonymous poster hash: f7c92...4ac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Og fant en tråd om temaet. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143939250-til-dere-foreldre-som-betaler-bidrag-til-barn-over-18-ar/page-2 Dette kan da ikke være normalt? Snakka med foreldrene mine jeg...gikk ikke via nav. Anonymous poster hash: f7c92...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå