Gå til innhold

Noen som kjenner til forholdene for dyra i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i Hua Hin, ungene vil ri på hest på stranden. Jeg har ingen peil på hest egentlig, men de ser da fine ut. Ikke tynne, ingen sår, går ikke spesielt etc. Jeg ser de tar med seg hestene bort innimellom og skjermer de mot regn og sol, men....? Noen som vet om de har det bra??

Anonymous poster hash: 7b6f5...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser i krystallkula min atte de har det varmt!

Anonymous poster hash: 98721...9d2

Skrevet

Stort sett horribelt. Hester trenger ikke å være tynne for å lide. Thailand har veldig mange dyre-attraksjoner som nesten kun baserer seg på lidelser for dyrene.

Anonymous poster hash: 58545...dc2
Skrevet

Jeg var i Hua Hin i 2002, og ble faktisk kjent med vedkommende som den gang drev stallen/hestebusinessen på stranden. Hestene hadde fine staller og sted å være utenom "arbeidstid", men tror ikke de som maser på turistene for å selge rideturer bryr seg så mye om dyras velferd... Personlig hadde jeg ikke latt mine barn ri for å støtte den type turistnæring (hva har hesteridning med thailand å gjøre?)

Anonymous poster hash: bbf71...30b
Skrevet

Jeg var i Hua Hin i 2002, og ble faktisk kjent med vedkommende som den gang drev stallen/hestebusinessen på stranden. Hestene hadde fine staller og sted å være utenom "arbeidstid", men tror ikke de som maser på turistene for å selge rideturer bryr seg så mye om dyras velferd... Personlig hadde jeg ikke latt mine barn ri for å støtte den type turistnæring (hva har hesteridning med thailand å gjøre?)

Anonymous poster hash: bbf71...30b

Bedre med elefantridning da? 😂

Skrevet

Det er organisert på en måte for alle har hvert sitt reg.nr. Lik på hest og hestefører. Har ikke sett noe galt her mens vi har vært her, men heller ikke interessert i å støtte en ufin buisiness. Det med at "alle" dyr har det dårlig her... Er ikke budister nesten som oss da? De ønsker dyrene sine det beste og tilrettelegger så godt det lar seg gjøre innenfor de begrensningene landet har eller de har kjennskap til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...