Gå til innhold

Noen som har sett "the fall", med g. Andersson. Bra??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: c8dd1...16b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte, men stoppet etter to episoder. JÆVLIG skummel og creepy serie.

Skrevet

Hmmm

Det høres bra ut😁

 

Anonymous poster hash: 0770e...4cf

Skrevet

Den er veldig bra ! Så alle episodene fortløpende i løpet av en helg :-)

Skrevet

Veldig bra!! Anbefaler også The Killing! Knallserier begge to :D



Anonymous poster hash: dc6cf...5aa
Skrevet

Ja, veldig bra! Har nettopp sett ferdig sesong 2

Skrevet

Knallbra! Veldig verdt å se, men den er sterk og creepy.

 

Anonymous poster hash: 8dbcc...a65

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp. Så begge sesonger på 2 dager. Knall serie!

Skrevet

Fantastiske skuespillere!

Noe annet enn amatørene på blacklist!!

 

Anonymous poster hash: 0770e...4cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...