uhhuhher Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Begynte, men stoppet etter to episoder. JÆVLIG skummel og creepy serie.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Hmmm Det høres bra ut😁 Anonymous poster hash: 0770e...4cf
Papegøyeblomst Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Den er veldig bra ! Så alle episodene fortløpende i løpet av en helg :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Veldig bra!! Anbefaler også The Killing! Knallserier begge to Anonymous poster hash: dc6cf...5aa
Jeena Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Ja, veldig bra! Har nettopp sett ferdig sesong 2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Knallbra! Veldig verdt å se, men den er sterk og creepy. Anonymous poster hash: 8dbcc...a65
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Jupp. Så begge sesonger på 2 dager. Knall serie!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Fantastiske skuespillere! Noe annet enn amatørene på blacklist!! Anonymous poster hash: 0770e...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå