Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Ja mange er pene og se på, men jeg har faktisk enda tilgode og smaker bra!! Anonymous poster hash: 25f94...846
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Mine smaker godt (i følge de som spiser kakene mine opp før de rører de andre, en tok med til konen for den var så god og) XD Men nå bruker jeg så tynt som mulig lokk og lager det selv, de jeg har kjøpt smaker pyton... Og jeg fyller de med krem og bær/frukt/raspet sjokolade puss at jeg dynker kaken slik at den blir saftig Anonymous poster hash: 46423...b79
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Sukkerpasta smaker ræv. Ser fin ut. Smaker stygt og ødelegger hele kaken Anonymous poster hash: 70607...5a2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Mine smaker godt (i følge de som spiser kakene mine opp før de rører de andre, en tok med til konen for den var så god og) XD Men nå bruker jeg så tynt som mulig lokk og lager det selv, de jeg har kjøpt smaker pyton... Og jeg fyller de med krem og bær/frukt/raspet sjokolade puss at jeg dynker kaken slik at den blir saftig Anonymous poster hash: 46423...b79 Skal stå pluss (L tasten min er litt ødelagt ) Anonymous poster hash: 46423...b79
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Syns sukkerpasta er kvalmende. Og har til gode å syns at slike "fancy" kaker smaker godt. Som oftest er det noe med bunnen eller fyllet som heller ikke er godt, smaker ofte kunstig. Og av og til lurer jeg på om de bruker ferdig kakemiks til selve bunnen. Selv bruker jeg marsipan(gjerne helt vanlig) til å trekke kaken med og ellers så rene, friske smaker som mulig. Anonymous poster hash: cb340...6ca
februarprins2013 Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 synes noen kaker er gode,men andre smaker forferdelig,så kommer nok litt an på her
Bentix Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Kommer veldig ann på synes jeg. Har spist både veldig gode og ikke gode sånne kaker. Den vi fikk lagd til dåpen til datteren vår, var kjempe god
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 En skikkelig god sjokoladekake med en skikkelig god sjokoladekrem blir god med et TYYYNT lag mmf På bløtkaker bruker jeg marsipan Sukkerpasta er ikke godt. Anonymous poster hash: 4d02d...429
QueeenBeee Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Sukkerpasta smaker grufullt. Bruker det kun til dekor som ikke blir spist. Lager mmf som jeg trekker kakene med. Fryktelig søtt, men smaker bedre. Leste at enkelte proffbakere blander marsipan og mmf eller sukkerpasta til sine flotte kaker. Er selv allergisk mot mandler så da er mmf en godt alternativ.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Liker mf mye bedre, men må være kjevlet tynt. Har ei på jobben som har den så tykk og nesten ikke fyll i kaken. Grusomt. Anonymous poster hash: b7162...7ac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Liker mf mye bedre, men må være kjevlet tynt. Har ei på jobben som har den så tykk og nesten ikke fyll i kaken. Grusomt. Anonymous poster hash: b7162...7ac mmf skulle det stå. Anonymous poster hash: b7162...7ac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Liker mf mye bedre, men må være kjevlet tynt. Har ei på jobben som har den så tykk og nesten ikke fyll i kaken. Grusomt. Anonymous poster hash: b7162...7ac mmf skulle det stå. Anonymous poster hash: b7162...7ac Hva er mmf? Anonymous poster hash: 2e5dd...a98
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Liker mf mye bedre, men må være kjevlet tynt. Har ei på jobben som har den så tykk og nesten ikke fyll i kaken. Grusomt. Anonymous poster hash: b7162...7ac mmf skulle det stå. Anonymous poster hash: b7162...7ac Hva er mmf? Anonymous poster hash: 2e5dd...a98 Marshmallow fondant Anonymous poster hash: a919d...2da
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Sukkerpasta smaker høgg, og det ligger alltid igjen på fatet. Har bare smakt en kake med slikt trekk som har vært god, for øvrig. Det var en sjokoladekake som en tante av meg hadde bestilt til sin sønns konfirmasjon. Selve kaka var en skikkelig god og saftig sjokoladekake med veldig god sjokoladekrem. Da kunne man leve med det trekker også syntes jeg. Er ikke veldig glad i marsipan heller, så egentlig foretrekker jeg kaker som er pent pyntet på annet vis, om de skal være veldig festpyntede. Anonymous poster hash: a4b40...de6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 MMF smaker enda verre enn sukkerpasta. Det må kjevles supertynt og kaken må være saftig inni. Ikke bare kvalmende vanilje/sjokolade osv. Foretrekker kaker trukket i fløtekrem eller marsipan. Sjokoladekake blir best med vanlig glasur eller sjokoladekrem. MMF/sukkerpasta på sjokoladekake er ikke favoritt her iallefall. Anonymous poster hash: f7c6a...e29
Gjest Antarctica Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Spiser ikke sukkerpasta om det så gjelder livet.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Men hvordan er det hygienisk? Er en annenting jeg lurer på. ? Kaken må stå ute lenge for å pyntes. Bær og krem. Kanskje inn og ut av kjøleskapet flere ganger. Dessuten synes jeg at det har blitt så mye av det at det er på grensa til Harry. Anonymous poster hash: 25f94...846
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Men hvordan er det hygienisk? Er en annenting jeg lurer på. ? Kaken må stå ute lenge for å pyntes. Bær og krem. Kanskje inn og ut av kjøleskapet flere ganger. Dessuten synes jeg at det har blitt så mye av det at det er på grensa til Harry. Anonymous poster hash: 25f94...846 Hvorfor må kaken stå ute lenge? Det går fort å få på lokket og skal du ha på pynt oppå lager du den mens kaken står i kjøleskapet. Går fort å sette det på etterpå. Anonymous poster hash: b7162...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå