Gå til innhold

Tvillingmødre! ! !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært skråsikker på kjønn hver gang;)! Gratulerer så mye!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg om du får 2 på engang, det er utrolig slitsomt.

 

Anonymous poster hash: 67ef4...fb0

Sjalu, eller??

 

Dritstas med tvillinger! Særlig for barna selv! ;)

 

 

Grattis HI! :D

 

Anonymous poster hash: f8cb6...098

Skrevet

Stakkars deg om du får 2 på engang, det er utrolig slitsomt.

 

Anonymous poster hash: 67ef4...fb0

Ikke likt for alle

 

Anonymous poster hash: 66cb3...3d0

Skrevet

Jeg mistenkte ingenting. Var førstegangsgravid og hadde utrolig nok ikke noe særlig mage heller. Var på ultralyd i uke 12 og fikk se tre små på skjermen. Holdt på å falle av benken. Dagen etter ultralyden spratt magen ut.

 

Gratulerer så mye!

 

Anonymous poster hash: 5b879...ba7

Skrevet

Stakkars deg om du får 2 på engang, det er utrolig slitsomt.

 

Anonymous poster hash: 67ef4...fb0

Hvordan går det an å i det hele tatt tenke noe sånt? Syns du virkelig det er synd på noen som er så heldige at de får to barn samtidig? Utrolig spesielt. Klart det vil være slitsomt men det må da uansett være verdt det.

 

Til hi - gratulerer så mye, så heldige dere er!!

Skrevet

Jeg mistenkte ingenting. Var førstegangsgravid og hadde utrolig nok ikke noe særlig mage heller. Var på ultralyd i uke 12 og fikk se tre små på skjermen. Holdt på å falle av benken. Dagen etter ultralyden spratt magen ut.

 

Gratulerer så mye!

 

Anonymous poster hash: 5b879...ba7

Takk!!:-)Syns også magen spratt ut etter ultralyden, men den var stor fra før;-) må vel kjøpe telt til slutt;-)

 

 

Anonymous poster hash: 0804e...898

Skrevet

 

Jeg mistenkte ingenting. Var førstegangsgravid og hadde utrolig nok ikke noe særlig mage heller. Var på ultralyd i uke 12 og fikk se tre små på skjermen. Holdt på å falle av benken. Dagen etter ultralyden spratt magen ut.

 

Gratulerer så mye!

 

Anonymous poster hash: 5b879...ba7

Takk!!:-)Syns også magen spratt ut etter ultralyden, men den var stor fra før;-) må vel kjøpe telt til slutt;-)

 

 

Anonymous poster hash: 0804e...898

Tre faktisk!!! Leste to av gammel vane;-) Gikk svangerskapet bra?

 

Anonymous poster hash: 0804e...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...