Tyra79 Skrevet 10. november 2015 #26 Skrevet 10. november 2015 Jeg har vært skråsikker på kjønn hver gang;)! Gratulerer så mye!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #27 Skrevet 10. november 2015 Stakkars deg om du får 2 på engang, det er utrolig slitsomt. Anonymous poster hash: 67ef4...fb0 Sjalu, eller?? Dritstas med tvillinger! Særlig for barna selv! Grattis HI! Anonymous poster hash: f8cb6...098
Anonym bruker Skrevet 10. november 2015 #28 Skrevet 10. november 2015 Stakkars deg om du får 2 på engang, det er utrolig slitsomt. Anonymous poster hash: 67ef4...fb0 Ikke likt for alle Anonymous poster hash: 66cb3...3d0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #29 Skrevet 11. november 2015 Jeg mistenkte ingenting. Var førstegangsgravid og hadde utrolig nok ikke noe særlig mage heller. Var på ultralyd i uke 12 og fikk se tre små på skjermen. Holdt på å falle av benken. Dagen etter ultralyden spratt magen ut. Gratulerer så mye! Anonymous poster hash: 5b879...ba7
Monajenten Skrevet 11. november 2015 #30 Skrevet 11. november 2015 Stakkars deg om du får 2 på engang, det er utrolig slitsomt. Anonymous poster hash: 67ef4...fb0 Hvordan går det an å i det hele tatt tenke noe sånt? Syns du virkelig det er synd på noen som er så heldige at de får to barn samtidig? Utrolig spesielt. Klart det vil være slitsomt men det må da uansett være verdt det. Til hi - gratulerer så mye, så heldige dere er!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #31 Skrevet 11. november 2015 Jeg mistenkte ingenting. Var førstegangsgravid og hadde utrolig nok ikke noe særlig mage heller. Var på ultralyd i uke 12 og fikk se tre små på skjermen. Holdt på å falle av benken. Dagen etter ultralyden spratt magen ut. Gratulerer så mye! Anonymous poster hash: 5b879...ba7 Takk!!:-)Syns også magen spratt ut etter ultralyden, men den var stor fra før;-) må vel kjøpe telt til slutt;-) Anonymous poster hash: 0804e...898
Anonym bruker Skrevet 11. november 2015 #32 Skrevet 11. november 2015 Jeg mistenkte ingenting. Var førstegangsgravid og hadde utrolig nok ikke noe særlig mage heller. Var på ultralyd i uke 12 og fikk se tre små på skjermen. Holdt på å falle av benken. Dagen etter ultralyden spratt magen ut. Gratulerer så mye! Anonymous poster hash: 5b879...ba7 Takk!!:-)Syns også magen spratt ut etter ultralyden, men den var stor fra før;-) må vel kjøpe telt til slutt;-) Anonymous poster hash: 0804e...898 Tre faktisk!!! Leste to av gammel vane;-) Gikk svangerskapet bra? Anonymous poster hash: 0804e...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå