Gå til innhold

Liatorp fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne serien?

Er kvaliteten ok?

Stua vår er en miks av hvitt, brunt, eik og kirsebær møbler fra bohus, møbelringen, IKEA og jysk så jeg ønsker meg en helhet på møblene

Så tenker å kjøpe tvbenk, skjenk, vitrineskap og bord i liatorp fra IKEA dersom kvaliteten er bra.

Finnes flere fine serier på bohus og men der er en helt annen pris..

Anonymous poster hash: 2eb4e...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tv benk og salongbord.

Tv benken(mørkbeiset) har vi hatt i 5 år, så den har noen skrammer og merker(som er uungåelig med småbarn i hus). Har planer om å male den hvit, så satsre på den blir fin igjen da.

Salongbordet(hvitt) er 1 år gammelt, malingen på kanten under glassplaten løsnet litt når jeg måtte løfte den opp for tørke bort noe søl. Og malingen på platen under tålte ikke å bli gnikket med vaskemiddel når jeg måtte vaske bort noen tusjflekker, men det viser ikke så godt heldigvis.

Hadde lyst på vitrineskapet også , men det var utsolgt en lang periode når jeg kjøpte nye møbler til stuen. Så da kjøpte jeg et tilsvarende på Møbelringen(til omtrent samme pris).

Ellers har jeg inntrykk av at kvaliteten er grei nok.

Anonymous poster hash: 600fc...0a2
Skrevet

Jeg har en stor kommode i den serien. Virker å være ganske bra kvalitet, har hatt den 5 år nå uten problemer.

Skrevet

Hemnes er bedre, tror jeg.

Anonymous poster hash: 8887b...ca5

Skrevet

Du kan jo male alle møblene i samme farge. Da får du den helheten du savner.

Anonymous poster hash: 4aedc...197

Skrevet

Har skjenken, vitrineskap og tvbenken. Alt er fint utenom tvbenken da den har fått gjennom flytting og tre barn.

Anonymous poster hash: a8d05...90e

Skrevet

Har tvbenken og bokhylla med skapdører foran de nederste hyllene. Er veldig fornøyd! Robuste møbler som har tålt litt av hvert :)

Anonymous poster hash: f2079...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...