Gå til innhold

Mye smerter for tiden...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre? 

 

Jeg har fibromyalgi, plagermed muskler, "feil" her og der i føttern, skjev rygg og nå har skuldrene og knærne lagt ned protest (Kan knapt gå opp trapper)...

 

Jeg kan ikke gå fast på smertestillede pga allergi mot flere, og kan risikere at de jeg bruker ikke fungerer (har høg dose allerede).

 

Går jeg til legen kan jeg risikere sykemelding, da går jeg ned i inntekt (arbeidsledig, dog ikke frivillig. Har hatt flere vikaroppdrag og skal på div jobbintervju) 

 

Jeg vil ikke bli uføre, jeg frykter på at jeg har fått noe slitasje og det kommer til å ødelegge alt for meg! Jeg tørr ikke å få dette bekreftet av legen heller :'(



Anonymous poster hash: 1a9f0...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...