Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Våknet opp idag..dag 3 på overtid og ikke noe tegn på baby. Er egentlig ikke så utålmodig men idag merker jeg at humøret er litt crap Haha. . Kanskje de om shopping eller noe kan muntre meg opp Kanskje normalt å bli litt muggen nå? Eller kanskje ikke? Hihi Anonymous poster hash: 94bd9...fdf
Kaviar88 Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Våknet opp idag..dag 3 på overtid og ikke noe tegn på baby. Er egentlig ikke så utålmodig men idag merker jeg at humøret er litt crap Haha. . Kanskje de om shopping eller noe kan muntre meg opp Kanskje normalt å bli litt muggen nå? Eller kanskje ikke? Hihi Anonymous poster hash: 94bd9...fdf Da jeg fikk nr 2 var jeg så innstilt på å få barnet på eller før termin, siden førstemann kom før termin. Jeg ble helt fra meg da jeg gikk over tiden. Jeg fødte til slutt 11 dager over termin og det som satte det i gang var at jeg ble helt hysterisk og gråt sammenhengende i 5 timer.. Jeg anbefaler ikke det samme. Vet det er teit å si, men PRØV å nyt dagene og spar på kreftene.
Livmor Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Jeg fikk min første 14 dager over termin, og jeg var ikke særlig lett å ha med å gjøre de siste dagene😂 Tre bekjente hadde termin etter meg, men alle fødte mens jeg gikk på overtid. Da hun siste, ei god venninne sendte sms om fødselen 10 dager over, begynte jeg å gråte av selvmedlidenhet😜 Veldig glad hun ikke ringte, for å si det sånn!😁
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Jeg gikk akkurat en uke over med første så har vært litt forberedt. . Egentlig nyter jeg den siste tiden for jeg vet vi aldri får den tilbake ... Men goood damnit så dritthumør man kan bli fordet.. haha.. gråt nettopp gjennom hele dusjen jeg tok. Ikke like lenge som timer men. Hahah 😂😂 Hormoner ass!! Hi Anonymous poster hash: 94bd9...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå