Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Er det normalt? Andregangs. Har slitt med vondt øverst i magen, men mange mente det er magesyre (har dog ikke sure oppstøt/halsbrann). Litt hodepine, men ikke på et par dager. Mannen hadde også hodepine litt så tror det har vært noe som går... Men ble plutselig redd for sv.skapsforgiftning... Lite sannsynlig? Anonymous poster hash: ad246...54e
TPK Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Lite sannsynlig ja, men du har jo flere av tegnene, så jeg ville nok tatt en telefon, blir vel til legevakt nå siden det er helg. Tenk hvis det er det, da vil du få problemer med å tilgi deg selv hvis du ikke ringer...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Høres ut som svskapsforgifting. Ring til føden og hør om du kan komme inn og få målt blodtrykk. Jeg hadde det med første og de 5 siste ukene før termin fikk jeg bare lov til å gå på do, ellers måtte jeg ligge i senga og på sofaen. Var på kontroll hver 3 dag.
2trollunger Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Symptomer på svangerskapsforgiftning skal man ta på alvor! Ring føden, og hør hva de har å si.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Jeg ringte legevakten, de ville ha meg inn til en sjekk. Så drar inn og sjekker litt, håper alt er i orden. Har litt vondt i hodet , men trormdet er ga jeg er skjelven (er redd for sykehus osv) Anonymous poster hash: ad246...54e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Jeg ringte legevakten, de ville ha meg inn til en sjekk. Så drar inn og sjekker litt, håper alt er i orden. Har litt vondt i hodet , men trormdet er ga jeg er skjelven (er redd for sykehus osv) Anonymous poster hash: ad246...54e Lykke til! Bedre å sjekke en gang for mye!Det går sikkert bra! 😊 Anonymous poster hash: 531fe...a9c
2trollunger Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Jeg ringte legevakten, de ville ha meg inn til en sjekk. Så drar inn og sjekker litt, håper alt er i orden. Har litt vondt i hodet , men trormdet er ga jeg er skjelven (er redd for sykehus osv) Anonymous poster hash: ad246...54e Lykke til! Bedre å sjekke en gang for mye!Det går sikkert bra! 😊 Anonymous poster hash: 531fe...a9c Mente ikke å være anonym! 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå