Gå til innhold

si meg at dette er unormalt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå eks, Han skriver ned alt. Skriver om absolutt alt flere timer hver dag så kaster han det etterpå.

 

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt koko.

 

Anonymous poster hash: 133ef...31a

Skrevet

Skriver om hva? Hadde vært greit med en litt utdypende tekst om du vil vi skal forstå hva du skriver om.

 

Anonymous poster hash: 7f8db...6f8

Skrevet

Hva i all verden er det han skriver da!

 

Anonymous poster hash: 9ceb1...b20

Skrevet

Dagbok?

 

Det er vel ikke så uvanlig å skrive dagbok?

 

Anonymous poster hash: 3ed8f...422

Skrevet

Og så, da. Hvordan skal dette plage deg? Det blir jo som å skrive dagbok, bare at man gjerne tar vare på den og velter seg i all elendigheten man har skrevet ned der. Å skrive er en fin måte å få ting ut på. Å kaste det etterpå kan være både symbolsk og bokstavelig, på at man kaster gamle problemer?

Skrevet

Skriver om alt fra hvem han vil ha sex med til pengebruken til Mette Marit

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Skriver om alt fra hvem han vil ha sex med til pengebruken til Mette Marit

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

DET hadde jeg og kastet!

Skrevet

Så dere mener det er normalt? Snakker om flere timer om dagen,kommer foran barna dette.

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er sykelig. Høres ut som en tvangslidelse.

Skrevet

Mange grunner til at det er eks da..

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener, kan du prøve på nytt? Hvor skriver han dette?

 

Anonymous poster hash: 09691...3b4

Skrevet

Har du barn med Erik Ribsskog? :danse:



Anonymous poster hash: f4930...60c
Skrevet

Kjøper stadig skriveblokk..skriver og skriver...

Flere søppelpose i uka med bare ark.

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Skrevet

Det er nok ikke helt normalt.. 
Da jeg bodde utenlands bodde jeg sammen med en syk dame en periode. Hun var manisk depressiv, og gikk på noe antipsykotisk i tillegg (fikk sprøyer i rumpa hver 2. uke), hvis ikke kunne hun finne på å vandre naken nedover gata osv. Hun gjorde mye rart, som f.eks å tisse i hagen. 
Hun hadde en kladdebok liggende ute på terrassen, og i den stod det mye bekymringsverdig. 
Hun skrev om alt mulig. Hun tegnet forslag til nye flagg, skrev om en kokosnøtt som var formet som et timeglass (magic coconut) med tegninger av denne. Hun skrev om kongefamilien og hvordan hun skulle bli guvenør. Det stod om helsevesenet og hvordan de hadde prøvd å drepe henne og tvangsmedisinere henne. Også stod det masse om alt fra A-Å. 

Hun hadde prøvd å ta livet sitt tidligere. Hun tok livet sitt 2 dager etter jeg flyttet ut. 



Anonymous poster hash: 38cc1...68f
Skrevet

Kanskje det fungerer som en form for terapi for ham. Skjønner uansett ikke hvorfor det skulle gjøre noe.

 

Anonymous poster hash: 09691...3b4

Skrevet

Det høres jo helt ekstremt ut, de som fører dagbok bruker jo ikke timevis på det hver dag...

 

Men om han sliter psykisk og har mye tankespinn kan det være at dette er et tips han har fått fra f.eks lege eller psykolog, å skrive alle tankene av seg på en måte, også har  det tatt litt av for han?



Anonymous poster hash: 3ed8f...422
Skrevet

Har holdt på i årevis. Mildt sagt tatt av.

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Skrevet

Kanskje det fungerer som en form for terapi for ham. Skjønner uansett ikke hvorfor det skulle gjøre noe.

 

Anonymous poster hash: 09691...3b4

Hvis dette går utover barna så gjør vel det noe? Hvis det er en tvangslidelse så er vel det ganske uheldig?

 

Anonymous poster hash: 4b27a...a7e

Skrevet

Har holdt på i årevis. Mildt sagt tatt av.

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Hvis tankene bråker inni hodet hans syns han kanskje det er deilig å få dem ut. Men det han trenger er medisin.

 

Anonymous poster hash: fed0e...fdf

Skrevet

Han har kuttet ut alle venner, ingen er bra nok. Finner noe galt i alle.

HI

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Skrevet

Det virker som om du er bekymret for barna, hi?

 

I så fall bør du kontakte barnevernet, fortelle hvordan det er. Du kan ev. også snakke med legen hans - legen kan ikke si noe om ham, men kan lytte til det du sier/skriver og dermed kunne stille riktige spørsmål neste gang din eks kommer dit.

 

Virker som om din eks trenger profesjonell hjelp jo før jo heller.



Anonymous poster hash: df1e2...f04
Skrevet

Har pratet med barnevernet, skal dit om 2 uker.

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Skrevet

Har pratet med barnevernet, skal dit om 2 uker.

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

 

Så bra du har tatt tak i det. Ta gjerne en telefon til legen hans også, om du vet hvilken lege han går til.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: df1e2...f04

Skrevet

Han har byttet lege,usikker på hvem han har nå.

 

 

Anonymous poster hash: 1dbed...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...