Gå til innhold

Gravid og tett i nesa...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i himmelens navn skal man få seg noe søvn?? Jeg ligger jo bare her og gaper...

 

Anonymous poster hash: 1def1...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes nesespray du kan bruke når du er gravid. Jeg slet også veldig i svangerskapet. Hør på apoteket. Det finnes dessuten en i Sverige som ikke påvirker fosteret. Den brukte jeg.

Skrevet

Takk. Jeg skal høre! :)

 

Anonymous poster hash: 1def1...1c0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du kan bruke nesespray. Finnes flere typer som er mildere og. Den ene har rosa etikett, men husket ikke hva den heter

Jeg ble tett i uke 7 og var det hele svangerskapet. Måtte bruke spray hver dag.

Skrevet

Du kan bruke nesespray. Finnes flere typer som er mildere og. Den ene har rosa etikett, men husket ikke hva den heter

Jeg ble tett i uke 7 og var det hele svangerskapet. Måtte bruke spray hver dag.

Huff ja, jeg føler meg som en fisk! 😂 ikke gøy. Har tatt spray nå, så da sier jeg god natt 👍

 

Anonymous poster hash: 1def1...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...