Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Hvordan i himmelens navn skal man få seg noe søvn?? Jeg ligger jo bare her og gaper... Anonymous poster hash: 1def1...1c0
4barns mor Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Det finnes nesespray du kan bruke når du er gravid. Jeg slet også veldig i svangerskapet. Hør på apoteket. Det finnes dessuten en i Sverige som ikke påvirker fosteret. Den brukte jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Takk. Jeg skal høre! Anonymous poster hash: 1def1...1c0
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Du kan bruke nesespray. Finnes flere typer som er mildere og. Den ene har rosa etikett, men husket ikke hva den heter Jeg ble tett i uke 7 og var det hele svangerskapet. Måtte bruke spray hver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Du kan bruke nesespray. Finnes flere typer som er mildere og. Den ene har rosa etikett, men husket ikke hva den heter Jeg ble tett i uke 7 og var det hele svangerskapet. Måtte bruke spray hver dag. Huff ja, jeg føler meg som en fisk! 😂 ikke gøy. Har tatt spray nå, så da sier jeg god natt 👍 Anonymous poster hash: 1def1...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå