Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Og hvor mye? Mannen min har drukket mellom 2-4 øl og et glass wiskey hver kveld. Men blir aldri 'beruset'. Anonymous poster hash: 9020d...cdc
Ikkedytt Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 1-3 halvlitere på fredager og lørdager og et par glass med whisky i løpet av uka.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Så langt siden 1. mai: to ganger, og da to glass vin til maten hver gang. Meg selv: ikke i det hele tatt da jeg ammer. Anonymous poster hash: 3df54...cec
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Tror han har drukket 3 øl totalt hittil. Anonymous poster hash: 1e1e1...d0b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Lager dere liste over hvor mye mannen drikker? Har ikke anelse om hvor mye han har drikket, har vært full engang når vi var på en fest ellers har han tatt seg en øl i ny og ne. Anonymous poster hash: b7f6d...7d9
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Et par pils forrige helg når vi var på båttur med et vennepar. Blir sikkert et par til uka når vi skal til Syden og
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Lager dere liste over hvor mye mannen drikker? Har ikke anelse om hvor mye han har drikket, har vært full engang når vi var på en fest ellers har han tatt seg en øl i ny og ne. Anonymous poster hash: b7f6d...7d9 Nei, men 3 øl er ikke så veldig vanskelig å huske, selv om jeg ikke prøver. Vi hadde dessuten 6 øl i kjøleskapet ved starten av sommeren, og det er 3 der nå, så det er enkel matematikk. Såvidt jeg vet har det ikke blitt kjøpt inn noe mer. Men jeg har ikke spurt ham da. Anonymous poster hash: 1e1e1...d0b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Lager dere liste over hvor mye mannen drikker? Har ikke anelse om hvor mye han har drikket, har vært full engang når vi var på en fest ellers har han tatt seg en øl i ny og ne. Anonymous poster hash: b7f6d...7d9 Det er vel ikke akkurat nødvendig å lage liste for å huske at vi har hatt to middagsselskaper her i hus hvor det har blitt drukket alkohol. Det at jeg nevnte to glass hver gang, var nok en kvalifisert gjetning fordi det er sånn omtrent det han drikker ved slike anledninger. Når det er snakk om de som drikker mye, og som vel er årsaken til at HI i det hele tatt startet denne tråden, så er det ikke unaturlig at man begynner å notere seg slike opplysninger når man selv synes at det har utviklet seg til et problem. Eller hva? Anonymous poster hash: 3df54...cec
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 1-3 ganger i uken tenker jeg, 1-2 små boksøl om gangen. Anonymous poster hash: 5f32b...dc5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Tok vel en whisky for et par måneder siden. Ikke noe siden da. Ferie er ikke synonymt med å drikke alkohol her i huset. Går my på at vi ikke tenker på alkohol i det daglige, på tross av at det er mannen som handler matvarer, så kjøper han aldri øl. Anonymous poster hash: d5a20...a4e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 jeg og mannen har kost oss men en liten boks øl, nesten vær kveld i sommer. Anonymous poster hash: 4314d...8b5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Kanskje 5-6 ganger i løpet av 4 ukers ferie. Anonymous poster hash: 6b398...7a3
TPK Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Omtrent hver dag i ferien, samme som meg. Har vel drukket 3-10 øl om gangen. Men hvis han drikker ti er det avtalt at jeg har ansvar for ungene, så da drikker jeg lite altså.
Krumelur Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 (endret) Stortsett hver dag, men det er som regel snakk om et par øl. Endret 1. august 2015 av Krumelur
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Litt mindre enn meg siden jeg var to dager på skoletreff og han kjørte. Anonymous poster hash: c5555...f4b
Modesty Blaise. Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Nå har vi vært på hytta i 2 uker, og vi har sammen drukket opp nesten to 3litere med vin. Og i tillegg har det nok gått 6-8 øl. Så hvis man deler det på 2, så er det vel det han har drukket sånn ca. Har ikke holdt detaljstyring på delingen altså 😄
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Ikke noe. Vi drikker veldig, veldig sjeldent. Anonymous poster hash: adc20...a03
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Og hvor mye? Mannen min har drukket mellom 2-4 øl og et glass wiskey hver kveld. Men blir aldri 'beruset'. Anonymous poster hash: 9020d...cdc Ingenting, fordi vi skal stå opp med småbarn kl. 6 hver dag, og selv med ett glass innabords blir det bittelitt vanskeligere å stå opp. Men om vi hadde hatt større barn eller kunne sovet litt lengre kunne vi kanskje tatt oss et glass vin innimellom. Men hver dag hørtes jo litt voldsomt ut da. Mest for hans egen helses skyld. Det blir jo som å spise litt godteri hver dag. Anonymous poster hash: 44f0b...2ab
Elsker livet Skrevet 1. august 2015 #19 Skrevet 1. august 2015 Kan ikke huske at vi har drukket noe i sommer. De vennene vi har feriert litt sammen med er avholds, og vi drikker sjelden bare oss to.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #20 Skrevet 1. august 2015 Nå drikker vi veldig lite til vanlig. Men blir som oftest litt i ferien. Nå er jeg gravid, så blir naturligvis ikke noe på meg for tiden. Men etter 3 uker ferie har heller ikke mannen drukket noe. Han får ta seg en øl om han vil, men føler vel ikke behovet siden han ikke har kjøpt seg noe. Anonymous poster hash: cf986...35a
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. august 2015 #21 Skrevet 1. august 2015 Samme som meg, blir fort et glass vin eller to, eller en øl og whisky på kvelden når ungene er ute av syne og sinn.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #22 Skrevet 1. august 2015 Lager dere liste over hvor mye mannen drikker? Har ikke anelse om hvor mye han har drikket, har vært full engang når vi var på en fest ellers har han tatt seg en øl i ny og ne. Anonymous poster hash: b7f6d...7d9 Det er vel relativt vanlig å ha sånn nogenlunde oversikt over hvor mye partneren som man deler hus og seng med drikker???? Hvis man ikke er døv og blind da... Anonymous poster hash: 6b398...7a3
Plutselig_gravid Skrevet 1. august 2015 #23 Skrevet 1. august 2015 Vi har drukket øl hver eneste dag det har vært sol :-) med andre ord så har det ikke blitt mye øl denne sommeren :-P
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #24 Skrevet 1. august 2015 Han hadde fire uker ferie. Var på en festival fra torsdag til lørdag og drakk alle tre dagene, hvor mye tror jeg ikke han vet selv engang. Han ble beruset og koste seg veldig! Så har han vel vært ute tre-fire ganger til og drukket ulik mengde. Det er vel mer enn han gjør på et halvår ellers. Jeg er gravid, og det er første barnet som kommer. Har sagt han mer enn gjerne må dra ut å kose seg med alkohol i sommer! Jeg har kost meg med venninner, og vært med noen av gangene til jeg ikke orker mer! 😊 Viktig at han raser litt fra seg før snuppa vår kommer, han skal ikke føle at han må sitte å passe på meg hele tiden! Tipper han drar på festival neste år også. Gutta hadde spurt om han trodde han ble hjemme neste år. Jeg sa at jeg kommer kanskje til å dra en dag så vi får en fest sammen neste år, og at han gjerne kan dra de tre andre dagene om han virkelig ønsker det! Viktig å kose seg selv om vi får barn, og denne festivalen er årets høydepunkt for han. For meg er det mindre viktig, så jeg kan gjerne bli hjemme med snuppa den ene helga i året for at han skal kose seg! Anonymous poster hash: 8e160...858
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #25 Skrevet 1. august 2015 Hver dag 😊 Jeg ammer så blir ikke mer enn ett glass vin på meg. Anonymous poster hash: af329...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå