Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Er så plaget med halsbrann.. Fjerde natta på rad at jeg ikke får sove på grunn av det. Blir jo helt ødelagt Dere som har vært plaget med det under svangerskapet, forsvant dette med en gang dere hadde født? Anonymous poster hash: 93b6b...eec
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Ja. Med en gang! :-) Anonymous poster hash: 9dc0f...594
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Forsvant med en gang. Kjøpte noen tyggetabletter på apoteket som var fantastiske :-) Anonymous poster hash: 53b97...dd9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Gaviscon, gaviscon, gaviscon :) Anonymous poster hash: b6c77...fa6
klg,2 boys now:) Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Lovehearts reddet meg og ja gikk over etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Ja det forsvant med en gang ungen var ute, men etter to svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme og mye halsbrann kommer det fort tilbake om jeg spiser noe feil eller litt for mye. Da jeg var gravid brukte jeg gaviscon og hadde to dyner brettet under madrassen i hode enden så jeg ligge/satt og sov. Anonymous poster hash: 15705...10c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Ekstremt plaget med det i svangerskapet, brukte gaviscon i begynnelsen så lenge det virket. Når virkningen der ikke var nok gikk jeg over til Novaluzid tror jeg det heter og når det ikke hjalp så fikk jeg ranitidin av legen. Men jeg hadde det så ille at jeg spydde av det og klarte overhodet ikke å fungere. Skal sies at jeg hadde reflux før graviditeten også. Men håper det blir bedre når ungen er ute Anonymous poster hash: 7d1ec...d18
detverkeribakhodet Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Er så plaget med halsbrann.. Fjerde natta på rad at jeg ikke får sove på grunn av det. Blir jo helt ødelagt Dere som har vært plaget med det under svangerskapet, forsvant dette med en gang dere hadde født? Anonymous poster hash: 93b6b...eec Ja det ble bedre med en gang jeg fødte. Jeg var veldig plaget i begge mine svangerskap. Jeg brukte Novaluzid, Gaviscon hjalp ikke på meg. I tillegg hadde jeg alltid Lovehearts i vesken. Fløteis hjalp også meg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Takk for svar, alle! HI Anonymous poster hash: 93b6b...eec
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Ta ei tskje med natron i et halvt glass vann, drikk når det trengs. Fungerte utmerket, å billigere enn gaviscon Anonymous poster hash: 84c65...41d
PersilleBlomst Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Gaviscon. Kommer såklart an på hvor plaget du er men om det er som hos meg så tårene spretter, Gaviscon. Tyggetabletter smaker grusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå