Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Har brent meg mange ganger før. Flere som var utro.etter mange år møtte jeg drømmemannen.. jeg stoler på han og han på meg.men er fortsatt veldig sjalu..jeg lager meg historier i hodet.er helt grusomt å ha det slik med den sjalusien.noen som har noen gode råd.evt behandlingsted.mulig jeg må i terapi føler jeg selv. Anonymous poster hash: def77...49f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Sjalusi er ingen god følelse. Jeg har også hatt det slik. Vet ikke helt hvordan jeg kom over det... Det er noen år siden nå. Men det er i alle fall mulig å endre på. Nå har jeg ingen bekymringer lenger. Er ikke naiv, og vet at det aldri er noe som er 100% sikkert, men jeg er ikke lenger engstelig for det. Tror kanskje det bare gikk gradvis over med årene... Men det er sikkert ikke dumt å få snakket med en profesjonell om dette. Det er jo ikke bra for hverken deg eller han at du føler det slik. Anonymous poster hash: 73332...3df
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Ja tror det.dette er ille Anonymous poster hash: def77...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå