Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Som du ikke vil andre skal vite om ,men som du tør å si anonymt? Anonymous poster hash: 2a352...3e3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 At jeg ikke liker belgisk sjokolade Anonymous poster hash: 18739...a96
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 At jeg tenker mitt om en viss ung jente som har knullet på seg alt for mange unger med alt for mange menn... Anonymous poster hash: 5748b...4ad
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 At jeg synes 80% av damer i min omgivelse er overfladiske og dumme. Dessverre. Jeg flyttet hit fordi min samboer hadde all slekt og alle venner her, mens det var det samme for meg hvor vi bodde. Prøvde å bli venninner med damer i hans slekt og vennekrets, men herregud... Det er intriger, sladder, skitkasting hele tiden. Den ene venninnen baksnakker den andre til meg, og så plutselig får jeg vite at de er perlevenninner, og hun har baksnakket meg til henne. Venninner som går etter menn til andre venninner og driter i venninnenes følelser. Fyll på byen er "jentekvelder", der folk kjøres hjem bevisstløse. Det er visst det ultimate moro. Kommentarer på bilder på Facebook a la "søtaa", "penaa", "finaa" osv. Ting som politikk, kultur, vitenskap, forskning, idrett, avansert matlaging eller andre sunne interesser uteblir totalt i samtalene der, det prates kun om slanking, hvem som har ligget med hvem, siste sladder fra bygda, lavkarbo, klær og sminke. Damene nærmer seg snart 40 og de fleste av dem har en eller annen form for utdanning (alt fra yrkesfag til master). Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er en del av denne gjengen, og ser rett og slett på dem som dumme. Men tør selvfølgelig ikke si det høyt. Jeg synes mange nordmenn er bortskjemte. Krever og krever og krever, uten å tenke hva de selv må yte tilbake. Det ser man på trådene her på DiB: hva har jeg krav på? Hvordan kan jeg lure NAV til å gjøre det og det? Hvis jeg ikke sier fra at jeg bor med faren til barnet, hvor mye kan jeg få fra staten? Og så videre. Har også fordommer mot enkelte som skjuler seg bak diverse diagnoser. Har to stk på Facebook som har "fibromyalgi" og er uføretrygdet på grunn av det. Facebook-veggen deres er proppet full med oppdateringer om hvor slitne de er etter 4 timers shopping før de dro for å trene i 1,5 time og så hjem og lage middagen fra bunn, og så skal man stelle 3 timer i hagen og strikke en jakke. Og sånn nesten hver dag. Vedder på at begge to kunne ha jobbet med NOE, ihvertfall deltid. Jeg har ikke en gang overskudd til å drive på med alt de driver med når jeg har ferie, så forstår ikke hvordan syke mennesker kan holde på slik. Har også fordommer mot mødre til tre barn på skolen til mine, der alle barna har ADHD ifølge mødrene, men har visst aldri blitt diagnostisert med det, og får heller ingen behandling. Diagnosen brukes for å forklare at "de har jo ADHD og kan ikke noe for det", altså at de slår dem som er mye mindre, bøller, mobber og oppfører seg som drittunger. Har også en nær venninne med ADHD-unge, der ungen har diagnose og har fått tilrettelagt behandling (både terapi og medisiner), mora flyttet til en annen kommune for å få tilstrekkelig hjelp for barnet. Der i heimen er det aldri unnskyldninger for barnets dårlige oppførsel, men klare grenser, konsekvenser og oppdragelse. Barnet må si unnskyld hvis barnet har gjort noe galt, istedet for å si at barnet har jo ADHD og kan ikke noe for det... Har også fordommer mot folk som fremstår som de er kritiske til utlendinger, mens de egentlig er rasister. Ei nær venninne av meg er fra Filippinene, hun står på, utdanner seg ferdig til sykepleier, selger vårruller på fridagene for å spe på inntekten, er interessant samtalepartner og utrolig snill. Hun møter masse fordommer, hun er visst golddigger, dum, mannen importerte henne sikkert for å ha vaskehjelp og sexslave og så videre. Disse folkene som sier det sier at de synes synd på henne for å skjule at det er rasisme som ligger bak. Misunnelse hos den ene som baksnakker henne, siden den som baksnakker fikk dårligere skussmål på jobben enn min venninne (vikariat på sykehjem). Det er jo uhørt at en utlending skal få mer skryt av sjefen enn ekte etnisk norsk dame... Anonymous poster hash: 7bd50...41a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 At jeg synes 80% av damer i min omgivelse er overfladiske og dumme. Dessverre. Jeg flyttet hit fordi min samboer hadde all slekt og alle venner her, mens det var det samme for meg hvor vi bodde. Prøvde å bli venninner med damer i hans slekt og vennekrets, men herregud... Det er intriger, sladder, skitkasting hele tiden. Den ene venninnen baksnakker den andre til meg, og så plutselig får jeg vite at de er perlevenninner, og hun har baksnakket meg til henne. Venninner som går etter menn til andre venninner og driter i venninnenes følelser. Fyll på byen er "jentekvelder", der folk kjøres hjem bevisstløse. Det er visst det ultimate moro. Kommentarer på bilder på Facebook a la "søtaa", "penaa", "finaa" osv. Ting som politikk, kultur, vitenskap, forskning, idrett, avansert matlaging eller andre sunne interesser uteblir totalt i samtalene der, det prates kun om slanking, hvem som har ligget med hvem, siste sladder fra bygda, lavkarbo, klær og sminke. Damene nærmer seg snart 40 og de fleste av dem har en eller annen form for utdanning (alt fra yrkesfag til master). Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er en del av denne gjengen, og ser rett og slett på dem som dumme. Men tør selvfølgelig ikke si det høyt. Jeg synes mange nordmenn er bortskjemte. Krever og krever og krever, uten å tenke hva de selv må yte tilbake. Det ser man på trådene her på DiB: hva har jeg krav på? Hvordan kan jeg lure NAV til å gjøre det og det? Hvis jeg ikke sier fra at jeg bor med faren til barnet, hvor mye kan jeg få fra staten? Og så videre. Har også fordommer mot enkelte som skjuler seg bak diverse diagnoser. Har to stk på Facebook som har "fibromyalgi" og er uføretrygdet på grunn av det. Facebook-veggen deres er proppet full med oppdateringer om hvor slitne de er etter 4 timers shopping før de dro for å trene i 1,5 time og så hjem og lage middagen fra bunn, og så skal man stelle 3 timer i hagen og strikke en jakke. Og sånn nesten hver dag. Vedder på at begge to kunne ha jobbet med NOE, ihvertfall deltid. Jeg har ikke en gang overskudd til å drive på med alt de driver med når jeg har ferie, så forstår ikke hvordan syke mennesker kan holde på slik. Har også fordommer mot mødre til tre barn på skolen til mine, der alle barna har ADHD ifølge mødrene, men har visst aldri blitt diagnostisert med det, og får heller ingen behandling. Diagnosen brukes for å forklare at "de har jo ADHD og kan ikke noe for det", altså at de slår dem som er mye mindre, bøller, mobber og oppfører seg som drittunger. Har også en nær venninne med ADHD-unge, der ungen har diagnose og har fått tilrettelagt behandling (både terapi og medisiner), mora flyttet til en annen kommune for å få tilstrekkelig hjelp for barnet. Der i heimen er det aldri unnskyldninger for barnets dårlige oppførsel, men klare grenser, konsekvenser og oppdragelse. Barnet må si unnskyld hvis barnet har gjort noe galt, istedet for å si at barnet har jo ADHD og kan ikke noe for det... Har også fordommer mot folk som fremstår som de er kritiske til utlendinger, mens de egentlig er rasister. Ei nær venninne av meg er fra Filippinene, hun står på, utdanner seg ferdig til sykepleier, selger vårruller på fridagene for å spe på inntekten, er interessant samtalepartner og utrolig snill. Hun møter masse fordommer, hun er visst golddigger, dum, mannen importerte henne sikkert for å ha vaskehjelp og sexslave og så videre. Disse folkene som sier det sier at de synes synd på henne for å skjule at det er rasisme som ligger bak. Misunnelse hos den ene som baksnakker henne, siden den som baksnakker fikk dårligere skussmål på jobben enn min venninne (vikariat på sykehjem). Det er jo uhørt at en utlending skal få mer skryt av sjefen enn ekte etnisk norsk dame... Anonymous poster hash: 7bd50...41a Husket en ting til: moralistene har jeg ingenting til overs for, til en viss grad. Jeg er helt enig i at utroskap er forkastelig, det samme å gå etter opptatte menn/kvinner med vilje. Men at single kvinner som har sex med single menn blir omtalt som løse, horete osv, mens det ikke gjelder det samme for menn, er meg en gåte. Har hengt en del her på DiB, og det er visst greit både å være utro og knulle gifte menn når man er singel. Men har du for mange single partnere som singel dame, så er du hore. Mens en mann som har utagerende og eksperimentell sex, trekanter, filming osv (refererer til tråden om henne med den gale venninna), han er ingen horebukk, men en mann som har eksperimentert, og dama må takke ham for at han har hatt så utsvevende sexliv, det er sikkert grunnen til at de har så bra sex. Likestilling sies det? Not so much... Anonymous poster hash: 7bd50...41a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 At vi burde stenge grensene for mer invandring og helle konsentrere oss om de som allerede er her! Lille Norge kan ikke redde hele verden! Og kommer du til Norge må du lære deg norsk og få deg en jobb! Eksteme muslimer er en stor fare for samfunnet og de burde bli kastet ut. Anonymous poster hash: 6edc4...cdc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Det irriterer meg når folk på ulike stønader bruker penger på idiotiske ting, som tatoveringer, merkeklær, dyre vesker, ferier osv. Jeg er fullstendig klar over at folk kan bruke pengene sine som de selv ønsker. Men det er allikevel ikke deres penger. Det er våre penger. Folk som jo jobber og tjener egne penger irriterer meg ikke om de sløser med det. Helsike heller, sløser selv jeg. Men det er mine penger. Jeg hadde aldri tatt meg råd til en tatovering til flere tusen kroner! Men det har alenemoren på overgangsstønad råd til, uten å kny. (Hater forresten tatoveringer, så er ikke misunnelig) Jeg er stor tilhenger av velferdsstaten, men jeg synes det forplikter å motta stønad. Bruke det klokt og ikke ødsle det bort på tull. Anonymous poster hash: bbdf7...7e0
Gjest Antarctica Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Jøss. Der fikk jeg jammen fordommer mot et par dibbere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå