Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Mannen mistet interessen for meg etter forrige fødsel, det tok seg opp litt og jeg ble da gravid, og så forsvant interessen hans igjen. Jeg veier ikke mer enn da vi traff hverandre, magen er blitt helt ødelagt da, men det får jeg ikke gjort noe med, dessverre. Er kanskje mer sliten og stressa nå med to barn under 3 år og et større barn som jeg har fra før jeg møtte mannen. Noen tips til å vekke hans interesse igjen? Klær, makeup, slanking? (er ikke overvektig, har BMI på 23) Anonymous poster hash: 2427d...e71
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Hva med å spør han selv? Vanskelig for andre å vite hva som fikser et problem vi ikke vet hva er. Anonymous poster hash: 84418...f8d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Hva med å spør han selv? Vanskelig for andre å vite hva som fikser et problem vi ikke vet hva er. Anonymous poster hash: 84418...f8d Hadde det vært så enkelt så ville jeg har snakket med ham ja. Har spurt ham masse ganger, og har ikke blitt noe klokere av det. Tenkte det kanskje satt andre mødre der ute som har opplevd det samme og har tips til meg om hva som fungerer Anonymous poster hash: 2427d...e71
Gjest Antarctica Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Han har selv ansvar for sitt eget ekteskap. Du kan ikke trylle det bra, samme hvordan du ser ut. Jeg tror det er en helt annen type samtale dere bør ha.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Det er ikke sikkert det er deg det er noe feil med. Kanskje han føler seg litt tilsidesatt og lite attraktiv. Menn må få føle seg litt mandige. Få opp testosteronnivået litt Menn trenger å få styrket egoet sitt av og til. De har godt av å få føle seg litt som supermann. Og når det kommer til babyer og sånt er det stort sett vi damer som dominerer... Kanskje du kan finne på et prosjekt for ham som gir han en mestringsfølelse...? Noe som du ikke kunne fått til uten ham Du trenger ikke slanke deg. Men om du vil freshe deg opp litt men sminke, nye klær, flott undertøy, så gjør det bare godt for egen selvfølelse og gagner forholdet Ikke gi opp ihvertfall. Blir ofte bedre etter hvert som ungene blir større. Lykke til Anonymous poster hash: 93b87...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå