Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 2,5 år. Sover fortsatt ikke en eneste natt uten å gråte/sutre i søvne. Våkner sjelden, men avbrutt søvn 5 ganger hver natt er vanlig. Legges ca 19 og sovner fort. Fra 22-23 starter showet.. Hyler/sutrer i søvne. Alt fra 1 - 3 ganger, så er hun stille. Dette gjentar seg natten gjennom, ca 5 ganger. Får aldri sammenhengde søvn. Er som å nattamme enda 😂 Vært sånn lenge. Frem til 2 år våknet hun hver natt, hun våkner heldigvis ikke lengre, but still... Det KAN jo ikke være voksesmerter, tenner, mareritt osv som starter til samme klokkeslett HVER natt og gjentas like hyppig hver natt? Dette skjer uavhengig av voksnes leggetid. Det er ikke sånn at hun våkner av at vi slår av TV, går på badet osv. Jeg kan ha sovet selv i en time, null bråk eller bakgrunnsstøy. Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Ah.... Lykke til og håper det bedrer seg snart! Ikke hatt noen slike problemer selv med de 2 første, gutter. Kommer vel med siste trollet som er ei jente Anonymous poster hash: f7895...e9a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Da får du og faren dele på ansvarsnetter. Du sover med ørepropper en natt, han neste, eller en uke hver. Anonymous poster hash: c2c51...0fc
oslofrk Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Jeg fikk tips om å stryke/snu barnet like før tidspunktet kommer. Da våkner de nesten, men sover ofte videre uten ny sutring. Vekkerklokke kan være verdt det etpar netter. LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Jeg fikk tips om å stryke/snu barnet like før tidspunktet kommer. Da våkner de nesten, men sover ofte videre uten ny sutring. Vekkerklokke kan være verdt det etpar netter. LYKKE TIL! Vekke henne 5 ganger i løpet av natta? Hmm... Jeg vet jo ikke når tidspunktet kommer. Hun lager jo egentlig bare lyd for så å sove videre. Tror ikke vekkeklokke er noe hjelp i vår situasjon, eller hva mente du? Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Sover hun inne hos dere? Siden du hører henne? Eller har du sånn superhørsel som mammaer har? Støtter ørepropper forslaget. Jeg har en på ti måneder som driver med dette. Pappaen og jeg bytter på å ha ørepropper eller sove i et annet rom. (Hun sover hos oss fortsatt) Anonymous poster hash: 67a08...32a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Hun sover i naborommet. Har superhørsel ja, men til og med den halvdøve pappaen våkner av henne. Har prøvd ørepropper og annet rom, men sover best i senga mi Dessuten vil jeg ha en stopp på det for jentas del også, kan noe plage henne selv om det er samme rytme hver eneste natt? Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Bruker hun smokk? Nei Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Bruker hun bleie? Min sutrer i søvne rett før hun tisser. Kan det være det deres også gjør? (Vår har sluttet med bleie, så om vi hører sutring må hun settes på do umiddelbart. Sutret ofte i søvne før også, men var først etter bleieslutt at vi så sammenhengen mellom tissing og sutring i søvne.). Anonymous poster hash: e1d1c...d38
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Bruker hun bleie? Min sutrer i søvne rett før hun tisser. Kan det være det deres også gjør? (Vår har sluttet med bleie, så om vi hører sutring må hun settes på do umiddelbart. Sutret ofte i søvne før også, men var først etter bleieslutt at vi så sammenhengen mellom tissing og sutring i søvne.). Anonymous poster hash: e1d1c...d38 Ja hun bruker fortsatt bleie om natta. Aldri sutring ellers, kan det likevel være noe sånt kun om natta? Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
SerenaSparrow Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Om hu sover natta gjennom i senga di kan du prøve å la hu sove i sin seng men med din pute. Da får hu lukten av deg og slapper av bedre. Vår lille på 2 år sover med nattgenesren min som koseklut. Sover natta gjennom
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Om hu sover natta gjennom i senga di kan du prøve å la hu sove i sin seng men med din pute. Da får hu lukten av deg og slapper av bedre. Vår lille på 2 år sover med nattgenesren min som koseklut. Sover natta gjennom Hun sover ikke bedre i min seng, og jeg sover tusen ganger dårligere med henne i min seng men likevel verdt et forsøk Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Så lenge barnet ikke våkner bør du nok bare venne deg til smålyder. Mine prater mye i søvne, og de har også være nattpratere og lagd mye lyder da de var mindre, men de sov når jeg kom for å sjekke. Fikk også tips om å stryke/småvekke barnet rett før det begynte med lydene, men det gav jeg opp etter to dager, måtte jo være våken hele natta for å følge med så jeg kom inn før barnet begynte! Anonymous poster hash: ed55b...559
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Bruke ørepropper? Jeg bruker det hver natt, og ikke bare på grunn av toåringen... Han ligger på rommet vårt så jeg hører jo fortsatt hvis han våkner og hylskriker, men småsutring og grynting sover jeg gjennom. Anonymous poster hash: c7be2...4c0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Så lenge barnet ikke våkner bør du nok bare venne deg til smålyder. Mine prater mye i søvne, og de har også være nattpratere og lagd mye lyder da de var mindre, men de sov når jeg kom for å sjekke. Fikk også tips om å stryke/småvekke barnet rett før det begynte med lydene, men det gav jeg opp etter to dager, måtte jo være våken hele natta for å følge med så jeg kom inn før barnet begynte! Anonymous poster hash: ed55b...559 Smålyder 😂 i wish... Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Bruke ørepropper? Jeg bruker det hver natt, og ikke bare på grunn av toåringen... Han ligger på rommet vårt så jeg hører jo fortsatt hvis han våkner og hylskriker, men småsutring og grynting sover jeg gjennom. Anonymous poster hash: c7be2...4c0 Er livredd for å ikke høre om det skjer noe. Brannvarsleren, hvis det faktisk skjer noe med barnet, om hun vandrer rundt og slår seg? (Hun går ikke i søvne, men en gang i blant kommer hun inn til oss). Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5
oslofrk Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Jeg fikk tips om å stryke/snu barnet like før tidspunktet kommer. Da våkner de nesten, men sover ofte videre uten ny sutring. Vekkerklokke kan være verdt det etpar netter. LYKKE TIL!Vekke henne 5 ganger i løpet av natta? Hmm... Jeg vet jo ikke når tidspunktet kommer. Hun lager jo egentlig bare lyd for så å sove videre. Tror ikke vekkeklokke er noe hjelp i vår situasjon, eller hva mente du? Anonymous poster hash: 0e6b5...4d5 Syntes jeg leste "gjentas til samme klokkeslett" og forsto det som om barnet ditt våkner til samme tid hver natt. Hvis det ikke er tilfellet skjønner jeg at tipset virker noe pussig! 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå