Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Noen som har vært der i det siste? Er det noe bra der og er det verdt kjøreturen? Anonymous poster hash: fe1ae...9c5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Synes det var dårlig og lite utvalg , men en stund siden vært der Anonymous poster hash: 9402a...74f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Takk, da frister det lite å ta den lange kjøreturen idag Anonymous poster hash: fe1ae...9c5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Synes det var dårlig og lite utvalg , men en stund siden vært der Anonymous poster hash: 9402a...74f Jeg er helt uenig. Vi var der i dag og kom hjem med varer for litt over 2000 kroner, som vi sparte over 50% på, altså betalte under 1000 kroner for. Masse Reflex-ull, luer, sokker og et par støvler. Jeg synes de hadde masse fint nå i alle fall. Men har ikke vært der før da, så mulig vi var heldige. Jeg vil tippe at det kan variere en del på slike butikker også. Anonymous poster hash: cd692...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå