Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Deler barna deres rom? Hvit gamle var de da de begynte? Og hvordan gikk starten? Er så redd de bare skal vekke hverandre og ikke gi så god nattesøvn, men synes samtidig der høres koselig ut for dem? Anonymous poster hash: 5ea07...480
<3Barn&Engler<3 Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Nå er ungene her tett i alder, er kun 12,5 mnd mellom de. Lillesøster flyttet inn til storebror når hun var 9 mnd, var en uke tilpasning, så var det over. Han lærte fort å sove tross hennes mas om oppmerksomhet/mat på natten. Nå er de 3 og 4 år, og har stortrivdes hele veien
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Mine er 3 og 4 år gamle. De deler rom. De delte ikke rom før yngstemann var 11 mnd, men det går bra :-) De deler et svært rom og koser seg (LES; bøller og koser seg) :-) Anonymous poster hash: b19e5...8c9
TPK Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Mine har delt rom siden de var hhv 6 mnd og 2 år og 8 mnd. Nå måtte vi splitte de pga de sovnet "aldri", ble liggende og mase i timesvis. Nå er de 3 og rett over fem år. Sovner mye raskere på eget rom. Men de deler fortsatt på romnene i den forstand at lekene er felles, og de får ikke nekte den andre å komme inn på rommet. Det er egentlig bare sengene som er skilt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Mine deler ikke rom, men jeg delte rom med lillebroren min da han var baby og jeg var 7. Det var fordi mamma våknet av hver minste lyd fra ham, mens han sov best med noen andre på rommet. Jeg sov gjennom hva som helst. Det gikk fint det, var bare koselig egentlig. Men det var nok en fordel for min del at rommet var bare mitt på dagtid. Anonymous poster hash: cd96b...c96
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Her deler 7 - og 9 åringen og 5 - og 3 åringen. Det fungerer best med de eldste. 5 - og 3 åringen krangler endel og vi lurer av og til på om vi bør prioritere å kjøpe større hus... Anonymous poster hash: e1f2b...b61
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Vi har bare to soverom, så barna deler rom. De er 2 og 5 og sover i køyeseng. Det fungerer veldig bra, sikkert mye fordi eldste sover gjennom alt. Minste er en del våken i løpet av natta. De var 1 og 4 da minste flytta inn. Begge trenger ro når de skal sovne, men 2-åringen legges først, og så legger 5-åringen seg når minste har sovna. Det fungerer som sagt bra, men hadde vi hatt flere rom, hadde de nok hatt hvert sitt. Anonymous poster hash: 3ef6d...17b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Mine yngste deler rom. De er 3 og 5. De har delt i to år. Under det blir litt tull og prating på kvelden, men ellers helt problemfritt😊 Anonymous poster hash: 250ef...df1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Han på fire deler med ettåringen. Fireåringen sover inne hos meg om lillemann har dårlige perioder med tenner eller annet. Anonymous poster hash: 63cec...e8f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 To minste på 5 deler,går veldig bra. Anonymous poster hash: cf836...4a1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 De minste guttene på 4 og 7 deler rom. Begynte da minste var nesten 3. Har gått veldig fint og nå vil de ikke ha hvert sitt rom selv om muligheten er der. Anonymous poster hash: 19ac1...d5a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Fem og toåringen har delt siden minste var 12 mnd. Har gått kjempebra! De vekker aldri hverandre selv om begge bråker en del. De har stor trygghet i hverandre om natta tror jeg. Anonymous poster hash: 90bc2...ac0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Har foreløpig bare et barn. Og bare to soverom i hus... Jeg er veldig delt på om barnet skal dele rom med småsøsken, hvis det blir flere barn på oss. Jeg selv delte rom med to yngre søstre. Fikk ikke eget rom før ungdomsskolen, og skulle så inder ønske jeg fikk eget før det. Anonymous poster hash: 1522c...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå