Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Sikkert gørrkjedelig å svare på, men. Har en liten yttergang som har vært helt hvit. Nå skal den males grå. Ganske mørk. Inni denne lille gangen er det to dører. En vanlig dør på den ene veggen som går inn til en liten garderobe. Rett fram er det ei slags skap dør da det har vært lagringsplass for mat der før. Den vanlige døra inn til garderoben skal være hvit. Men, skal vi male den skapdøra grå så den går i ett med veggen, eller skal den være hvit? Jeg vil helst ha den i ett med veggen og grå da den ikke er noe spesielt pen. Vil ikke ha noe fokus på den. Hva tror dere? (Jeg vet, gørrkjedelig) Anonymous poster hash: 24e20...2b6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Det eneste jeg skjønner av dette, er at du har en liten, men lys yttergang som du nå vil gjøre enda mindre ved å male den mørk. Du kommer til å angre! Anonymous poster hash: 9e8ae...c41
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Det var ikke spørsmålet Anonymous poster hash: 24e20...2b6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Det var ikke spørsmålet Anonymous poster hash: 24e20...2b6 Ditt utakknemlige beist! Anonymous poster hash: 7274c...272
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Det eneste jeg skjønner av dette, er at du har en liten, men lys yttergang som du nå vil gjøre enda mindre ved å male den mørk. Du kommer til å angre! Anonymous poster hash: 9e8ae...c41 Signerer denne (selv om det ikke var spørsmålet). Anonymous poster hash: 27376...ff5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Hvis du ikke vil ha fokus på den, lar du den gå i ett med veggen. Alternativt samme farge, men annen glansgrad. Anonymous poster hash: d9903...abc
DittDatt Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Jeg er enig med deg Hi. Du kan med hell male døra i samme farge. Men du kan godt ha en annen glans f.eks. Hvis du har helt matt på veggene, så kan du ha halvmatt på døra f.eks. Så blir det litt forskjell, men allikevel ikke. Det gjør ingenting å male et så lite rom i en mørk farge. Man skal jo ikke henge i det rommet hele dagen heller. Det blir sikkert kjempekult.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Takk for svar Da tror jeg vi tar den i samme fargen som veggen. Anonymous poster hash: 24e20...2b6
Fandens Oldemor Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Hvis du ikke vil ha fokus på den, er jeg enig i at du maler den i samme farge som veggen. Samme glansgrad også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå