Gå til innhold

forbanna tull!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og barnet vårt var på lekeparken en stund i kveld. Det var jeg som kledde på barnet før avreise, og da var det litt kjølig i luften, så jeg satte på han en jakke. Nå kom de hjem og barnet var så tørst at han nærmest kastet seg over flasken med drikke. Jeg sa "oj, du var tørst" og smilte litt. Samboeren min svarer "selvfølgelig er han det, det var alt for varmt ute til å bruke den jakka du satte på." Jeg spurte hvorfor han ikke bare hadde tatt den av hvis det var så varmt. Han svarte irritert tilbake at det ikke var han som hadde satt den på, så jeg skulle ikke komme her og skylde på han for at gutten var varm!?!? Kjente jeg ble kvalm av hele fyren nå! Hva med å tenke litt selv? Og barnets beste?

Anonymous poster hash: 4b4ba...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer og barnet vårt var på lekeparken en stund i kveld. Det var jeg som kledde på barnet før avreise, og da var det litt kjølig i luften, så jeg satte på han en jakke. Nå kom de hjem og barnet var så tørst at han nærmest kastet seg over flasken med drikke. Jeg sa "oj, du var tørst" og smilte litt. Samboeren min svarer "selvfølgelig er han det, det var alt for varmt ute til å bruke den jakka du satte på." Jeg spurte hvorfor han ikke bare hadde tatt den av hvis det var så varmt. Han svarte irritert tilbake at det ikke var han som hadde satt den på, så jeg skulle ikke komme her og skylde på han for at gutten var varm!?!? Kjente jeg ble kvalm av hele fyren nå! Hva med å tenke litt selv? Og barnets beste?

Jøye meg for en tosk!

Anonymous poster hash: fc2e6...874

Skrevet

Wow...

Har egentlig ikke ord.... For en tosk!!

Anonymous poster hash: b86b8...2c4

Skrevet

Den samboeren din fant ikke opp kruttet ... Send gjerne med en vannflaske neste gang og be samboeren bruke innsiden av hodet.

Skrevet

Hva i all verden er galt med den mannen ? Er han evneveik burde han ikke ha ansvaret for ett annet menneske.

Anonymous poster hash: 10875...9c6
Skrevet

Skjønner ikke helt selv... det er ikke første gangen de er avgårde uten meg. :s lurer jo litt på hvordan det har vært de andre gangene.. men det er heller ikke første gangen han forventer en oppskrift på hva som må gjøres og helst at alt er ferdig ordnet og tilrettelagt... hi

Skrevet

Du blir fort kvalm skjønner jeg...

La det passere...

Anonymous poster hash: 2d88d...799

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Kan ikke annet enn å le- av han! Er det mulig å ikke tenke selv liksom? Huff, får vondt på guttens vegne.

Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Anonymous poster hash: bf12d...d0f

Skrevet

2år. Hi

Skrevet

2år. Hi

Hvor gammel er det store barnet?

Anonymous poster hash: e1802...2c6

Skrevet

Neste gang får du sende med vannflaske og gi tydelig beskjed om at det er lov til å ta av klær hvis det blir varmt.

Glad jeg har en mann som kan tenke sjæl!

Anonymous poster hash: 5c358...4cf

Skrevet

Det store barnet er 35år... hi

Skrevet

Neste gang får du sende med vannflaske og gi tydelig beskjed om at det er lov til å ta av klær hvis det blir varmt.

Hvorfor er det mitt ansvar? Hi

Skrevet

Glad jeg har en mann som kan tenke sjæl!Anonymous poster hash: 5c358...4cf

Hvorfor er det mitt ansvar? HiAnonymous poster hash: 4b4ba...936

Det er det ikke, men om mannen ikke evner å tenke selv er det ditt ansvar å sørge for at barnet får den omsorgen det trenger. Makan til tafatt mannfolk skal man lete lenge etter og jeg blir igjen så glad for å ha funnet en mann som virker!!!

Anonymous poster hash: bc04b...46f

Skrevet

Håper dette er et trolleinnlegg. Ellers hadde jeg vært bekymret for dette barnet som har en så umoden far

Anonymous poster hash: 33f61...2c5

Gjest Antarctica
Skrevet

Det store barnet er 35år... hi

Huff. Og fortsatt ikke gammel nok til å stole på seg selv... Kanskje han har veeeldig lav selvtillit på emnet barnepass!

Skrevet

Denne gangen var det kanskje ingen fare skjedd. Neste gang får han solstikk kanskje..

Ville virkelig snakket med idioten!

Anonymous poster hash: 42f1a...4cf

Skrevet

Hvorfor er det mitt ansvar? Hi

Det er jo ikke det, men det er jo tydelig at han ikke har planer om å begynne å tenke selv. Hvis han ikke lærer seg det, så må han jo få inn ting med tskje.

Skrevet

Kanskje han har erfaring med å få skjenn for å ha for lite klær på gutten? Hvis mamma er den som stort sett kler på og bestemmer så kan den jo være at han er redd for å kle av. Den store mannen stoler nok på at mamma vet best. 

Skrevet

Du må nok overlate mer av ansvaret til ham i hverdagen. Hvorfor var det for eksempel du som kledde på barnet når de to skulle ut?

Hvordan fungerte faren da han hadde pappaperm og klarte du å la være å blande deg i hvordan han gjorde ting da? Det høres ut som om han trenger å venne seg til ansvaret hvis denne hendelsen er representativ for hvordan han er med barnet. Send ham å barnet alene på tur noen dager (og ikke pakk for dem) eller reis bort noen dager selv (uten at du gir noen formaninger før du drar). La faren ha ansvaret uten at du overvåker hvordan han gjør ting.

Anonymous poster hash: 7ad03...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...