Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Har en toåring som er to og et halvt til vinteren. Tror dere jg trenger vognpose da ? Triller man så store barn? (Har en pose jeg lurer på om jeg skal ha to av eller om den kan gå i arv) Anonymous poster hash: 3651b...1a2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Jeg brukte ikke vognposer til så store barn. . Vi trillet gjerne, men da med yttertøy på.. Anonymous poster hash: 473cd...079
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Spørs om du legger ut barna for soving. Jeg har ikke hatt dobbelt sett poser, eldste har hatt vinterdress og ullteppe i vogna under trilling. Mye enklere når hun ville ut av vogna for å gå/leke. Anonymous poster hash: be692...ea7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Jeg er hi Nei, hun sover ikke utendørs. Anonymous poster hash: 3651b...1a2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Jeg er hi Nei, hun sover ikke utendørs. Anonymous poster hash: 3651b...1a2 Ikke i barnehagen heller, hvis hun går i barnehage? Anonymous poster hash: f4fb6...9e8
<3Barn&Engler<3 Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Jenta her brukte voksiposen i bhg når hun var i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Brukte det til soving i bhg på vinteren Anonymous poster hash: b41b9...bc3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Jeg er hiNei, hun sover ikke utendørs.Anonymous poster hash: 3651b...1a2 Ikke i barnehagen heller, hvis hun går i barnehage? Anonymous poster hash: f4fb6...9e8 Nei, sover inne hele året. Anonymous poster hash: 3651b...1a2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Jeg er hiNei, hun sover ikke utendørs.Anonymous poster hash: 3651b...1a2 Ikke i barnehagen heller, hvis hun går i barnehage? Anonymous poster hash: f4fb6...9e8 Nei, sover inne hele året. Anonymous poster hash: 3651b...1a2 Hvis du ikke har en fra før, så er det ikke nødvendig å kjøpe. Anonymous poster hash: 1ec5f...5ab
Hjertefru Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Min skal sove ute når han begynner i barnehage, så har en liggende til det formålet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Jeg er hiNei, hun sover ikke utendørs.Anonymous poster hash: 3651b...1a2 Ikke i barnehagen heller, hvis hun går i barnehage? Anonymous poster hash: f4fb6...9e8 Nei, sover inne hele året.Anonymous poster hash: 3651b...1a2 Hvis du ikke har en fra før, så er det ikke nødvendig å kjøpe.Anonymous poster hash: 1ec5f...5ab ..siterer meg selv: " (Har en pose jeg lurer på om jeg skal ha to av eller om den kan gå i arv)".. Anonymous poster hash: 3651b...1a2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #12 Skrevet 31. juli 2015 Min skal sove ute når han begynner i barnehage, så har en liggende til det formålet.Tenkte mer på om min unge trenger. Anonymous poster hash: 3651b...1a2
februarprins2013 Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 han er 2,5 år ,men vet ikke enda om han sover når det blir sikkelig kaldt,skal se om det går an og kutte ut dagsovingen snart,ellers har han en voksi pose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå