Gå til innhold

Mistet tusenfrydårskort:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vi inn likevel? Er det registrert?

 

Anonymous poster hash: d4973...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert registrert. De tar jo bilde av dere første gangen dere bruker det. det ordner seg sikkert, bare gå til billettkontoret og spør!

Skrevet

Ha ha Er du hi fra den andre tråden der han som har betalt for kortet ikke vil la deg benytte deg av det mens ungen er hos deg?



Anonymous poster hash: 97e25...39e
Skrevet

Nei- ikke samme HI... Har ikke sett noen annen tråd jeg... Kan jo ikke låne bort sesongkortene- de tar jo bilder...

 

Anonymous poster hash: d4973...1f7

Skrevet

Ha ha Er du hi fra den andre tråden der han som har betalt for kortet ikke vil la deg benytte deg av det mens ungen er hos deg? Anonymous poster hash: 97e25...39e

my sentiments exactly :D

 

Får jo et forklaringsproblem overfor barnefaren da, når kortet han har ikke lenger fungerer.... Og beskjeden han får er at det er ordnet nytt kort :D

 

Anonymous poster hash: 65c70...ffc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...