Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Kommer vi inn likevel? Er det registrert? Anonymous poster hash: d4973...1f7
Steget Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Det er helt sikkert registrert. De tar jo bilde av dere første gangen dere bruker det. det ordner seg sikkert, bare gå til billettkontoret og spør!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Ha ha Er du hi fra den andre tråden der han som har betalt for kortet ikke vil la deg benytte deg av det mens ungen er hos deg? Anonymous poster hash: 97e25...39e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Nei- ikke samme HI... Har ikke sett noen annen tråd jeg... Kan jo ikke låne bort sesongkortene- de tar jo bilder... Anonymous poster hash: d4973...1f7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Ha ha Er du hi fra den andre tråden der han som har betalt for kortet ikke vil la deg benytte deg av det mens ungen er hos deg? Anonymous poster hash: 97e25...39e my sentiments exactly Får jo et forklaringsproblem overfor barnefaren da, når kortet han har ikke lenger fungerer.... Og beskjeden han får er at det er ordnet nytt kort Anonymous poster hash: 65c70...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå