Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Pierre Robert ulla er visstnok grusomt stygg.. Kjøpte noe ensfarget rosa reflexull men det ble for kjedelig igjen. Finnes det skikkelig fint ullundertøy til ei lita jåle? Anonymous poster hash: 1ccd8...89b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Kanskje du skal ringe Dolce & Gabbana og høre om de kan designe noe til "prinsessa" du? Lykke til fremover... Djeeez.... Anonymous poster hash: 989ae...f5f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Kanskje du skal ringe Dolce & Gabbana og høre om de kan designe noe til "prinsessa" du? Lykke til fremover... Djeeez....Anonymous poster hash: 989ae...f5f kanskje du skal ringe høflighetskontoret og be om de kan gi deg litt kursing i å være høflig? Djeeez... Anonymous poster hash: f1c22...a93
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Kanskje du skal ringe Dolce & Gabbana og høre om de kan designe noe til "prinsessa" du? Lykke til fremover... Djeeez.... Anonymous poster hash: 989ae...f5f Tenkte det samme... Anonymous poster hash: 59467...95f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Så fordi at hun ikke liker noen stygge klær så er hun en liten divaprinsesse? Vedder på at det finnes klær dere ikke ville kledd dere i også. Håper ikke dere mobber deres egne barn... Anonymous poster hash: 1ccd8...89b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Fant wooland.no som solgte noen nydelige ullklær Så litt tykt ut men får kjøpe ett sett og prøve. Anonymous poster hash: 1ccd8...89b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Med blonder kanskje? Finnes flere typer, både overdeler og longs... http://www.krabaten.no/janus-ull-barn/longs/prinsesseull-longs-m/blonder-lilla http://www.krabaten.no/janus-ull-barn/troyer/ulltroye-med-blonder-naturhvit Med print: http://smaaungene.no/products/celavi-ulltroye-med-print-rose-melange http://smaaungene.no/products/celavi-ulltrye-m-print-purple Med marius-mønster (utsolgt her, men du finner den andre steder også) http://www.miinto.no/p-424179-ugly-childrens-clothing-ulltroye-marius-rosa Stripete http://www.englebarn.no/ulltrye-str-128-152-170.aspx Ellers kan det lønne seg med en tur i de store sportsbutikkene (XXL, G-Max o.l) når høsten kommer, det er ikke uvanlig at deres leverandører som HH o.l. kommer med noe i spreke farger o.l. de også. Anonymous poster hash: a3bbf...98f
Elsker livet Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Jeg vil også si woolland.no Fineste ulltøyet jeg vet om.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Jeg hadde pent forklart at ullundertøy er under andre klær. Hvem bryr seg om mønsteret til stilongsen? Gjør deg selv en tjeneste, angrip problemet nå. Det blir verre med årene. Anonymous poster hash: b045c...429
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #12 Skrevet 31. juli 2015 Jeg hadde pent forklart at ullundertøy er under andre klær. Hvem bryr seg om mønsteret til stilongsen? Gjør deg selv en tjeneste, angrip problemet nå. Det blir verre med årene. Anonymous poster hash: b045c...429 Annet tøy over ullklærne? Har da ikke planer om å koke ihjel ungen heller! Her vi bor må barna bo i ulltøyet over halve året så hvorfor tvinge på henne klær hun ikke liker? Det er ofte så mange klagetråder her inne pm barneklær vi voksne ikke liker og kjøper til barna våre, men så fort barna selv får en mening så er de krevende? Anonymous poster hash: 1ccd8...89b
Appelsinpiken Skrevet 31. juli 2015 #13 Skrevet 31. juli 2015 Devold og janus er favoritter her i hus
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #14 Skrevet 31. juli 2015 Jeg hadde pent forklart at ullundertøy er under andre klær. Hvem bryr seg om mønsteret til stilongsen? Gjør deg selv en tjeneste, angrip problemet nå. Det blir verre med årene. Anonymous poster hash: b045c...429 Annet tøy over ullklærne? Har da ikke planer om å koke ihjel ungen heller! Her vi bor må barna bo i ulltøyet over halve året så hvorfor tvinge på henne klær hun ikke liker? Det er ofte så mange klagetråder her inne pm barneklær vi voksne ikke liker og kjøper til barna våre, men så fort barna selv får en mening så er de krevende? Anonymous poster hash: 1ccd8...89b Sender dere barnet på skolen i stilongs uten bukser utenpå? Jenter kan bruke kjole, men hva med gutter? Her har gutten brukt ull eller bommull under joggebuksen. Alternativet har vært ribbestrikket ullbukse. Anonymous poster hash: b045c...429
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Du fremstilte det litt som om det er seksåringen som styrer showet hjemme da. Skjønner barn har mening om klær og at de skal få bestemme men ærlig talt. Det er noe hun har under for å holde varmen. Anonymous poster hash: 008f6...275
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Her brukes også ull i mange mnd og jeg har kun gutter men prøver finne ivertfall ull i fine og mye farger . De er vant til klær med motiv og trykk/ bilde på å måtte gå med lys/ mørk blå genser kun i 6 mnd skjønner jeg er kjedelig. Her godtas pierre robert da og så lenge de er fargerike. Men siden jeg har flere og jeg kjøper 5 sett til alle kan jeg ikke ta helt av på pris. Anonymous poster hash: c83c2...e83
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Longs er selvfølgelig under bukse men ikke genseren. Anonymous poster hash: c83c2...e83
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Name it pleier å ha fint ulltøy. Anonymous poster hash: aa4f6...35f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #19 Skrevet 1. august 2015 Kjære vene.. vil hun ikke ha ullundertøy på så greit,ikke ut heller! Makan til dulling. Du skal få det bra heftig om noen år. Anonymous poster hash: e4178...56d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #20 Skrevet 1. august 2015 Kjære vene.. vil hun ikke ha ullundertøy på så greit,ikke ut heller! Makan til dulling. Du skal få det bra heftig om noen år. Anonymous poster hash: e4178...56d Hva er adressen din? Vil nemlig sende skitstygge klær til deg og de at du går på jobb med dem... Nå gir jeg opp dette forumet!! Så stygge dere er mot barn! Hun er absolutt ikke bortskjemt bare fordi hun synes noen klær er stygge eller kjedelige. Det er faktisk en ganske big deal når det er snakk om å gå i klærne i over ett halvt år! Ville ikke gått tundt blant folk i den pierre robert ulla dag ut og dag inn jeg heller! Anonymous poster hash: 1ccd8...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå