Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Hei! Jeg hadde mensen den 10.juli - 14.juli. Derretter hadde jeg sex den 18, og 19. juli der han kom inni meg.. Igår og idag hadde jeg mensensmerter, og idag kom det ikke akkuratt mensenblod, men litt brunt/svart blod i trusa (ikkemye) åsså litt vannaktig blod på papiret. Skulle hatt mensen den 8-9 august! Går heller ikke på P-piller. Er dette mensen? Anonymous poster hash: 53479...036
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Det kan være festeblødning Tenkte på det..Hvor mye blod å hvor lenge varer det? Trodde festeblødning var rosa aktig... Anonymous poster hash: 53479...036
TPK Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Det kan være festeblødning Tenkte på det..Hvor mye blod å hvor lenge varer det? Trodde festeblødning var rosa aktig... Anonymous poster hash: 53479...036 Nei, jeg tror det kan komme i mange former. Jeg har ikke så mye erfaring med det. Men det er vel vanligvis lite blod, og bare en dag eller to.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Det kan være festeblødningTenkte på det..Hvor mye blod å hvor lenge varer det? Trodde festeblødning var rosa aktig... Anonymous poster hash: 53479...036 Nei, jeg tror det kan komme i mange former. Jeg har ikke så mye erfaring med det. Men det er vel vanligvis lite blod, og bare en dag eller to. okei! Takk for svar Anonymous poster hash: 53479...036
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Brunsvart farge betyr at det er gammelt blod, kan være hva som helst. Anonymous poster hash: c718b...852
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Det kan komme av eggløsning også. Anonymous poster hash: ff5e7...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå