Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Verre dyreklinikk har jeg aldri vært bort i. Fikk beskjed imorges tidlig da jeg ringte om å komme fortest mulig til dem, da veterinæren måtte bruke lang tid på undersøkelse. Jeg spurte om det blir venting, for hvis så kunne jeg drøye den litt, fordi det var 2 timer siden mannen kom hjem fra nattevakt, og jeg ikke kjører bil. Nei, jeg fikk beskjed om å komme med en gang. Så da vekte jeg mannen og vi kjørte, da vi kom fram så ventet vi i en time. Ene veterinæren var opptatt og hadde mange kunder, mens den andre stablet noen hyller. Og vi måtte vente på han første. Wtf?! tenkte jeg.. Når det endelig var vår tur, så viste det seg at han veterinæren var veldig usikker. Først så sier han " jeg hadde latt hunden slappe av over helgen ", for så etter 5 min sier han " men jeg kan røntgen osv " hvis vi ville? Jeg sa når vi først var kommet så hadde det vært greit. Men vi måtte vente enda tre timer med å komme med han, og undersøkelsen skulle ta tre timer i tilleg. Ok, tenkte vi... Men helt siden vi reiste hjemmefra så var hunden i bedre form, og ettersom jeg holdt på å gå i veggen av venting og usikkerhet mtp veterinæren, så valgte vi å reise hjem. Og på mandag så tar jeg med hunden til virkelige veterinæren, for dette her var det verste jeg har vært bort i. Jeg betalte 725kr for venting og ingen som helst konsultasjon, som jeg ikke visste før, altså at hunden skal ha ro og ikke spenning. Helt utrolig! Anonymous poster hash: 095eb...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå