Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Er gravid og sliter sånn med hodepine Jeg får ikke til å svelge paracet, den bare kommer opp igjen. Anonymous poster hash: 99bfa...16c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Ja, smaker ikke godt. Prøv stikkpiller du Anonymous poster hash: 77b62...850
Mamma_til_2 Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Ja den har en jordbær ish smak, egentlig helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå