Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Venninner og familie har i det siste hengt seg opp i at jeg bruker en del penger på sønnen min sin garderobe. Jeg synes utvalget til gutter er så dårlig på kjedebutikker,og jeg hater alt av store logoer på alt som på feks Hennes og Mauritz. Kjøper mest merker som Weat,Moods og Norway, Miniature, Petit Batea,osv. Hvorfor henger folk seg opp i dette? Er litt lei av kommentarer. Anonymous poster hash: 64758...bb0
februarprins2013 Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 skjønner dem godt, unødvendig og kjøpe så dyre klær til barn
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Spør dem. Hvis du ikke har økonomiske problemer og blakker deg på det skjønner jeg ikke hvorfor de tror de har rett til å blande seg borti hva du kler på ditt barn Anonymous poster hash: d9775...0b3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Vi har god økonomi, så pengene er ikke noe problem. Anonymous poster hash: 64758...bb0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Nja... Kanskje fordi det er latterlig å bruke masse penger på klær som ikke rekker å bli utslitt uansett. Unger vokser fort og dermed er det veldig greit med rimelige klær. Kanskje de er litt som meg, som ikke fatter poenget med å flashe at man har mye penger. Anonymous poster hash: 02c47...2d5
Ikkedytt Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 De har kanskje ikke penger til det selv, og må kle barna i klær fra f.eks H&M, noe som ofte fører til mobbing, fordi man helst skal ha dyre merkeklær. Og det liker de ikke. Men jeg er enig i at det er veldig(!) kjedelige klær og dårlig utvalg i de fleste "billige" butikker. Synes man skal få kjøpe det man har råd til.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Det handler jo ikke om å vise at vi har penger. Mer at jeg kjøper det jeg synes er fint uavhengig av hva det koster. Tenker bare at det er så typiske norsk å henge seg opp i andres anliggende. Anonymous poster hash: 64758...bb0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Tja, kanskje fordi de fleste lar seg provosere av snobberi? Man burde jo ikke bry seg, men det er nå engang sånn tror jeg.....Jeg lar meg stort sett provosere av det meste unødvendig forbruk all den tid godene i verden er så skjevt fordelt. Men det er bare meg da.... Anonymous poster hash: 26c80...b78
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Ikke noe noen har noe med. Personlig synes jeg folk som kler opp ungene i slikt til hverdags virker snobbete og usikker på seg selv. Det er ganske latterlig å bruke så mye penger på klær til barn. Er også ganske sikker at ditt barn på sikt vil utvikle seg til et motemonster. Anonymous poster hash: 9b3b3...99b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Det har de ikke noe med, så jeg syns det er litt rart at de kommenterer det. Anonymous poster hash: cd584...24a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Nja... Kanskje fordi det er latterlig å bruke masse penger på klær som ikke rekker å bli utslitt uansett. Unger vokser fort og dermed er det veldig greit med rimelige klær. Kanskje de er litt som meg, som ikke fatter poenget med å flashe at man har mye penger. Anonymous poster hash: 02c47...2d5 Janteloven too much... Anonymous poster hash: 78f75...b63
*Miss Marple* Skrevet 31. juli 2015 #12 Skrevet 31. juli 2015 De merkene hi nevner er jo ikke vanvittig dyre da? Litt dyrere enn kjedebutikkene, men absolutt overkommelige og ikke minst er klærne stort sett av bedre kvalitet. Jeg finner også lite jeg liker på HM, Cubus og Lindex til min treåring, men det er da ingen som kommer på å kommentere det? De kan skryte av enkelte plagg vi kjøper, selvsagt, som man ofte gjør når noen har fått seg noe nytt, men ellers tror jeg ikke det er særlig mange som bryr seg om hva mine barn går kledd i. Det finnes da grenser for hvor mye hensyn man skal ta. Å forvente at alle skal legge seg på samme stil og prisklasse for at noen ikke skal føle seg utenfor blir å trekke det litt langt?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #13 Skrevet 31. juli 2015 Jeg kler ungene mine i klær fra forskjellige merker. Fordelen er at jeg får det rimeligere enn andre😉 Anonymous poster hash: 469a0...a60
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #14 Skrevet 31. juli 2015 Enig Miss Marple. Synes kvaliteten jevnt over er bedre på disse klærne enn typiske kjedwbutikker.klær fra Hennes og Maritz mister feks så fort passformen Anonymous poster hash: 64758...bb0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #15 Skrevet 31. juli 2015 skjønner dem godt, unødvendig og kjøpe så dyre klær til barn Men hvorfor kommentere det? det er jo ingen andre som har noe med det. Anonymous poster hash: 8540d...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå