Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Einar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er et flott navn :)



Anonymous poster hash: 686e6...d77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig

 

Anonymous poster hash: 476f0...a54

Skrevet

Og ja kall ham for all del Noah eller Sander ( ikke ironi)

 

Anonymous poster hash: 476f0...a54

Skrevet

Enig med mannen din.

 

Anonymous poster hash: c36e7...6cc

Skrevet

Fint, men Edgar er mye finere 😊

 

Anonymous poster hash: 4c2f7...b47

Skrevet

Einar... Flott,tradisjonsrikt norsk navn. Tommel opp.

Skrevet

Og ja kall ham for all del Noah eller Sander ( ikke ironi)

 

Anonymous poster hash: 476f0...a54

Kliss klass

 

 

Anonymous poster hash: d395f...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...