Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #26 Skrevet 31. juli 2015 Jeg synes det er et flott navn Anonymous poster hash: 686e6...d77
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #27 Skrevet 31. juli 2015 Kjedelig Anonymous poster hash: 476f0...a54
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #28 Skrevet 31. juli 2015 Og ja kall ham for all del Noah eller Sander ( ikke ironi) Anonymous poster hash: 476f0...a54
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #30 Skrevet 31. juli 2015 Enig med mannen din. Anonymous poster hash: c36e7...6cc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #31 Skrevet 31. juli 2015 Fint, men Edgar er mye finere 😊 Anonymous poster hash: 4c2f7...b47
Hjertefru Skrevet 31. juli 2015 #32 Skrevet 31. juli 2015 Einar... Flott,tradisjonsrikt norsk navn. Tommel opp.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #33 Skrevet 31. juli 2015 Og ja kall ham for all del Noah eller Sander ( ikke ironi) Anonymous poster hash: 476f0...a54 Kliss klass Anonymous poster hash: d395f...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå