Gå til innhold

Du med trassen unge (å dra til bhg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som går til barnehagen, hva gjør du? Trassen i at ungen løper vekk fra deg og stikker av. Hvordan løser du det, må dere trille til bhg så ungen ikke kan stikke av?

Anonymous poster hash: cc249...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjører da vi skal på jobb etterpå, må bære ungen hylende inn i bilen, sloss for få på beltene, og han roer seg i løpet av bilturen så resten går greit.

Anonymous poster hash: 3116e...1ac

Skrevet

Sorry la ikke merke til den første setninga di

Skrevet

Sorry la ikke merke til den første setninga diAnonymous poster hash: 3116e...1ac

;) tror du skal være glad dere ikke går dit

Skrevet

Unger som løper fra må holde hånda!

Anonymous poster hash: 5328f...970

Skrevet

Unger som løper fra må holde hånda!

Anonymous poster hash: 5328f...970

Kjekt da. Men min legger seg ned, og nekter å gå dersom jeg holder hånda. Føler vi MÅ trille de fem minuttene, men vogna er nesten for liten (toåring som er tung)

Skrevet

Min måtte holde handa, vart det tull bærte eg han. Ettersom han ville gå sjølv, skjønte han tegninga kjapt. Men han måtte jo prøve seg inn i mellom...

Anonymous poster hash: 692d9...a8c

Skrevet

Jeg blir vell slakta nå, jeg hadde min i bånd, og belønning ved god oppførsel va at han slapp :) 

Alternativer var vogna. Dette var i alderen 18-24 mnd, etter det måtte de holde i hånda. 

Dette mye pga av at jeg hadde 3 stk i bhg samtidig, tre tette (hvor to var tvillinger)

Anonymous poster hash: c5ae2...63a
Skrevet

Sorry la ikke merke til den første setninga diAnonymous poster hash: 3116e...1ac

;) tror du skal være glad dere ikke går ditAnonymous poster hash: cc249...b45
Siden det er 7 km ja :P Men seriøst om vi bodde sånn at vi kunne gå så hadde jeg satt han i vogna og spent han fast med selene, og det har jeg allerede gjort flere ganger når han har slått seg vrang på gåturer. Vi har alltid vogna med når vi skal gå på f.eks butikken siden han kan slå seg vrang. Han er snart 2 år men har ennå god plass i vogna, du kan ikke se etter en brukt vogn som er større? Eller trille. Selvfølgelig med seler.

Skrevet

Hadde tatt vogna. Har ofte ting som skal til og fra bhg også og syns det er styr å muligens måtte bære både barn og utstyr😁

Anonymous poster hash: 3ba1b...fb2

Skrevet

Jeg ville brukt vogna. Barnet skulle få lov til å gå hvis det ville, men opp i vogna hvis det ble noe tull.

Anonymous poster hash: f6536...70c

Skrevet

Vogn eller dånn sykkel med håndtak til mor

Skrevet

Har 2 stk som er slik nå, går til/fra bhg med de når pappa i huset er borte i jobb. Her har jeg vogna, og har festet tau til vogna, de MÅ holde i tauet, ellers sitter de i vogna, uansett hvor trassige de blir, så når de ikke frem med noe, så fort de slipper tauet, så lemper jeg de opp i vogna (følger med andre ord nøye med på tauene, så jeg rekker å ta tak i de før de får løpt noe sted)

Eldste har sluttet helt nå, etter nesten 3 mnd maktkamp.. Lillesøster startet så smått forrige uke, men hun er ikke like "ille" på det som storebror var, hun prøver seg, men er ikke ofte, siden hun vet at det ikke når frem til noe annet enn vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...